ایران میزبان تور آشناسازی چینی ها می گردد

به گزارش مجله نایس پاتوق، مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری کشور از برگزاری سومین گروه تور آشناسازی چینی ها برای سفر به ایران به دعوت معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اطلاع داد.

ایران میزبان تور آشناسازی چینی ها می گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، محمد ابراهیم لاریجانی گفت: 22 نفر از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی کشور چین فردا چهارشنبه 22 آبان برای شرکت در تور آشناسازی به ایران سفر می نمایند.

او با اشاره به اینکه سومین گروه تور آشناسازی ویژه چینی ها و در مجموع هشتمین گروه تور آشناسازی از ابتدای امسال برگزار شده است، اضافه کرد: تورهای آشنا سازی به عنوان یکی از کار آمدترین روش های ترویج گردشگری بوده و اقدامی به منظور ارائه چهره واقعی کشورمان و در نهایت کوشش برای جذب گردشگران است. برگزاری این تورها همیشه در راس امور حوزه گردشگری قرار گرفته است و چین به عنوان یکی از اولویت های بازار هدف ایران نیز در این برنامه ریزی، صندلی ویژه ای دارد.

لاریجانی توضیح داد: تور آشناسازی کشور چین به مدت 9 روز با همکاری معاونت گردشگری و با حمایت اقتصادی بخش خصوصی برگزار می گردد و امکان بازدید از جاذبه های گردشگری کشورمان با موضوع طبیعت گردی و صنایع دستی استان های تهران، کرمان، فارس، اصفهان، قم و کاشان فراهم شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 517

به "ایران میزبان تور آشناسازی چینی ها می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران میزبان تور آشناسازی چینی ها می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید