اپل برای طراحی گوشی تاشو یک پتنت ثبت نموده است

به گزارش مجله نایس پاتوق، حتی اگر اندکی اهل پیگیری خبرهای تکنولوژی باشید، مطمئنا خبرهای مربوط به توسعه گوشی های تاشو به گوشتان خورده است. تا چند ماه دیگر، شرکت های بزرگی مانند سامسونگ و هواوی اولین گوشی تاشو خود را معرفی می نمایند. در این میان، شرکت اپل که اگرچه در رابطه با نوآوری های سخت افزاری بسیار محافظه کارانه عمل می نماید، چنین فکر و خیالی در سر دارد. این شرکت در ماه مارس، پتنتی را در رابطه با این نوع طراحی ثبت نموده که به تازگی جزئیات آن منتشر شده است. البته این طرح جزئیات چندانی ندارد و فقط به کلیات یک گوشی تاشو اشاره شده است.

اپل برای طراحی گوشی تاشو یک پتنت ثبت نموده است

در سال 2019 کدام شرکت ها گوشی تاشو عرضه می نمایند؟

در اسناد مربوط به این پتنت، اپل به بهره گیری از یک پنل اولد اشاره نموده که برای دوام آوردن این تا شدن ها، از یک لایه محافظ بهره می برد. یکی از نکات قابل توجه این پتنت این است که گوشی موردنظر هم به سمت داخل و هم به سمت بیرون تا می گردد. به عنوان مثال، گوشی تاشو سامسونگ تنها به سمت داخل تا می گردد زیرا طبق آنالیز های این شرکت، توسعه نمایشگری که از تا شدن­های متعدد به سمت بیرون جان سالم به در ببرد، کار چندان راحتی نیست. اما حالا طبق این پتنت، به نظر می رسد اپل قصد دارد چنین مشخصه ای را عملی کند.

اگرچه باید خاطرنشان کنیم که این صرفا یک پتنت است و تضمینی برای عملی شدن چنین طرحی وجود ندارد. شرکت ها وقتی یک پتنت را ثبت می نمایند، یعنی در حال آنالیز ایده موردنظر هستند اما این که ایده مذکور عملی می گردد یا نه، موضوع دیگری است.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 125

به "اپل برای طراحی گوشی تاشو یک پتنت ثبت نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل برای طراحی گوشی تاشو یک پتنت ثبت نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید