امتحانات انتها ترم دانشگاه تهران شروع شد، امکان تکرار تقویم آموزشی وجود دارد

به گزارش مجله نایس پاتوق، معاون آموزشی دانشگاه تهران از شروع امتحانات سرانجام ترم این دانشگاه اطلاع داد و گفت: اگر استادی به فرصت بیشتری برای اخذ امتحان از همه دانشجویان خود احتیاج داشته باشد می تواند تقویم آموزشی را تکرار کند تا به تدریج از همه امتحان بگیرد.

امتحانات انتها ترم دانشگاه تهران شروع شد، امکان تکرار تقویم آموزشی وجود دارد

سید حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران از شروع امتحانات خاتمه ترم جاری در این دانشگاه به صورت حضوری و غیرحضوری اطلاع داد.

وی گفت: طبق تقویم اصلاح شده آموزشی نیم سال دوم سال تحصیلی 99-98 دانشگاه تهران، امتحانات دانشجویان این دانشگاه در دو هفته در تیرماه 99 برگزار می گردد و امتحانات از هفته اول تیرماه شروع شده و در اواخر تیرماه به خاتمه می رسد.

امکان تکرار تقویم آموزشی برای اساتید وجود دارد

معاون آموزشی دانشگاه تهران یادآور شد: همچنین با توجه به اینکه بعضی آزمون ها به صورت غیرحضوری برگزار می گردد، پیش بینی هایی شده مبنی بر اینکه ممکن است بعضی اساتید به فرصت بیشتری برای اخذ امتحان از همه دانشجویان خود احتیاج داشته باشند.

وی ادامه داد: از این رو دیده شد که اگر امتحانی در موعد مقرر خود به اتمام نرسید یا برگزار نشد، استاد بتواند تقویم آموزشی خود را تکرار کند تا به تدریج از همه دانشجویان خود امتحان بگیرد و این موضوع ایرادی ندارد.

حسینی تاکید نمود: در این باره به اساتید تاکید شده که حداکثر تا همان خاتمه تیرماه امتحانات خود را بگیرند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1074

به "امتحانات انتها ترم دانشگاه تهران شروع شد، امکان تکرار تقویم آموزشی وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات انتها ترم دانشگاه تهران شروع شد، امکان تکرار تقویم آموزشی وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید