افشاگری خواهر بازداشتی سعودی از رسوایی جدید بن سلمان

به گزارش مجله نایس پاتوق، خواهر یک بازداشتی سعودی جزئیات بازداشت توهین آمیز برادرش و دلایل آن را برملا کرد.

افشاگری خواهر بازداشتی سعودی از رسوایی جدید بن سلمان

ایصال الخدیدی، خواهر عبدالله الخدیدی، بازداشتی سعودی در توییتر گفت که برادرش از یک سال پیش به خاطر توییت هایی که در آن از بیکاری و اوضاع عربستان انتقاد نموده بود، ناپدید شده است.

وی گفت: او را مثل یک تروریست مسلح خطرناک بازداشت نموده اند. تعداد زیادی از نیروهای پلیس بین 10 تا 15 نفر به منزلش یورش برده و موبایل و کامپیوترش را مصادره نموده و برادر دیگرم را نیز تهدید کردند.

وی که پناهنده کاناداست، گفت: برادرم عبدالله بیماری قلبی دارد و یکی از دستانش فلج است. او با معدل بسیار بالا از دانشگاه فارغ التحصیل شد و مهندس برق است. او فکر می کرد به راحتی می تواند کار پیدا کند اما با مسائلی مثل پارتی بازی و نژادپرستی روبرو شد به ویژه اینکه دستش فلج است. عبدالله هیچ راه دیگری نداشت و در توییتر با یک حساب جعلی از بیکاری در عربستان انتقاد کرد و بعد از آن بازداشت شد.

از سوی دیگر، خالد بن فرحان آل سعود، شاهزاده مخالف سعودی در توییتر نوشت: این تروریسم دولتی است. زمانی که قوه مجریه در سطح کشور وارد عمل می گردد یک قدرت سرکوبگر تروریستی و جنایتکار می گردد که استعدادهای ملی را از بین می برد و جامعه از نظر روانی فلج شده و تروریسم بر آن حکمفرما می گردد.

مقامات سعودی کمپین گسترده ای را علیه مخالفان محمد بن سلمان به راه انداخته اند. تعدادی از علما از جمله سلمان العوده، سفر الحوالی، علی العمری و تعدادی از فعالان زن نیز بازداشت شده اند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 303

به "افشاگری خواهر بازداشتی سعودی از رسوایی جدید بن سلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری خواهر بازداشتی سعودی از رسوایی جدید بن سلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید