از سرگیری آموزش حضوری تمامی دانشجویان از بهمن ماه

به گزارش مجله نایس پاتوق، وزیر علوم با اشاره به از سرگیری آموزش حضوری تمامی دانشجویان از بهمن ماه جاری، گفت:آموزش دانشجویان کارشناسی نیز به تدریج حضوری خواهد شد.

از سرگیری آموزش حضوری تمامی دانشجویان از بهمن ماه

دکتر محمد علی زلفی گل در گفت و گو با خبرنگاران ، به آخرین تصمیم وزارت علوم برای مشخص نوع آموزش دانشجویان از نیم سال پیش رو اشاره نمود و گفت: بر اساس آخرین جلسه ای که با روسای دانشگاهها داشتیم تاکید نمودم که حتماً این مراکز آماده بازگشایی و شروع آموزش حضوری باشند و آموزش دانشجویان از بهمن ماه به صورت حضوری برگزار گردد.

وی در ادامه توضیح داد: البته ما می دانیم به علت محدودیت های خوابگاهی و رعایت پروتکل های بهداشتی برای دانشجویانی که می توانند در هر کلاس درسی حاضر باشند در کنار فضاهای محدود این کلاس ها، موجب می گردد دانشگاه های ما برای آموزش حضوری یک سری محدودیت هایی را ایجاد نمایند. اما به طور کلی ازسرگیری آموزش حضوری باید با تدبیر انجام بگیرد.

وزیر علوم اعلام نمود: آنچه که وزارت علوم با جدیت دنبال آن است، اینست که ما از ترم دوم یعنی بهمن ماه شاهد ازسرگیری آموزش حضوری برای مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه ها هستیم و دانشجویان کارشناسی ما نیز به تدریج در این آموزش های حضوری شرکت خواهند کرد.

دکتر زلفی گل تاکید نمود: البته دانشجویان تحصیلات تکمیلی ما در بسیاری از دانشگاه ها به صورت حضوری آموزش خود را شروع کردند اما ما سعی می کنیم با مدیریت مناسبی که دانشگاهها خواهند داشت به صورت تدریجی شاهد حضور دانشجویان با درصدهای بیشتر در دانشگاهها باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1978

به "از سرگیری آموزش حضوری تمامی دانشجویان از بهمن ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سرگیری آموزش حضوری تمامی دانشجویان از بهمن ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید