اخراج کارمندان لینکدین و تعطیلی اپ آن در چین

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این شبکه اجتماعی 20 هزار کارمند دارد و طی یک سال گذشته در هر فصل عایدی آن افزایش یافت، اما به نظر می رسد به شرکت های فناوری (از جمله شرکت مادر خود) پیوسته که به علت تضعیف منظره شرایط مالی دنیا، کارمندان خود را اخراج می نمایند.

اخراج کارمندان لینکدین و تعطیلی اپ آن در چین

لینکدین با فروش تبلیغات و بعلاوه دریافت حق عضویت برای استخدام و متخصصان فروشی که از این شبکه اجتماعی استفاده می نمایند به عایدی دست می یابد.

رایان روسلانسکی مدیر ارشد اجرایی لینکدین در نامه ای به کارمندان اظهار داشت مشاغلی در بخش های فروش، عملیات و تیم های پشتیبانی با هدف ساده سازی عملیات شرکت کاهش می یابند و با حذف لایه هایی از شرکت به تصمیم گیری سریع تر یاری می گردد.

روسلانسکی در ادامه می نویسد: با توجه به کاهش تقاضای مشتریان و کوچک تر شدن بازار و بعلاوه ارائه موثرتر سرویس به بازارهای نوظهور و توسعه آنها، ما استفاده از فروشندگان را توسعه می دهیم.

به گفته یک سخنگوی لینکدین، فروشندگان در حقیقت شرکای خارجی هستند که فعالیت های تازه و فعلی را برعهده می گیرند.

بعلاوه مدیر ارشد اجرایی این شرکت در نامه خود از تغییراتی سخن گفت که به ایجاد 250 شغل تازه منجر می گردد. وی اظهار داشت کارمندانی که احتمالا اخراج شوند، می توانند برای مشاغل مذکور درخواست ارائه نمایند.

لینکدین بعلاوه اظهار داشت که پس از اینکه در سال 2021 تصمیم به تعطیلی فعالیت اپ شغل یابی اش در چین گرفت، اکنون برنامه استخدامی که در این کشور ارائه می داد را حذف می نماید. علت اقدام مذکور محیط چالش برانگیز اعلام شده است. به گفته شرکت اپ چینی آن که InCareers نام دارد تا 9 آگوست حذف خواهد شد.

به گفته شرکت اپ چینی مذکور با وجود پیشرفت در مراحل اولیه با رقابت زیاد و شرایط مالی چالش برانگیزی در چین روبرو شد و در نهایت تصمیم گرفته شد تااین سرویس تعطیل گردد.

طبق وب سایت Layoffs.fyi در 6 ماه گذشته بیش از 279 هزار کارمند در بخش فناوری سراسر دنیا اخراج شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1402 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2209

به "اخراج کارمندان لینکدین و تعطیلی اپ آن در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج کارمندان لینکدین و تعطیلی اپ آن در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید