اجرای دو برنامه به طور همزمان در اندروید

به گزارش مجله نایس پاتوق، یکی از پیشرفت هایی که سیستم عامل اندروید نوگات 7 داشته است قابلیت مالتی تسکینگ آن است که قابل توجه ترین آن ها مالتی ویندوز بودن آن است. این یعنی تمام اندرویدها می توانند از یک رابط تقسیم صفحه نمایش استفاده نمایند. بنابراین تمام توسعه دهندگان اپلیکیشن می توانند برنامه هایی با قابلیت تقسیم صفحه عرضه نمایند که روی تمام گوشی ها و تبلت های اندروید قابل اجرا باشد. یکی از این اپلیکیشن ها که به شما اجازه می دهد 2 پنجره را در یک زمان با هم باز کنید برنامه Screens - Multi Window Manager است که در زیر نحوه کاربرد آن شرح داده شده است.

اجرای دو برنامه به طور همزمان در اندروید

ابتدا اپلیکیشن را دانلود نموده و نصب کنید.

بعد از نصب برنامه به منوی اصلی تنظیمات گوشی بروید و وارد گزینه Accessibility شوید. در صفحه ای که باز می گردد روی گزینه Screens تب کنید. و در پنجره نمایش داده شده گزینه OK را انتخاب کنید.

اپلیکیشن را باز کنید. در ابتدا دو دکمه + در بالای صفحه می بینید. دکمه + بالایی برای پنجره ای است که در بالای صفحه مالتی تسکینگ باز می گردد و دکمه + پایینی برای پنجره ای است که در پایین باز می گردد.

روی هر کدام از دکمه ها تب کنید و برنامه های مورد نظرتان را انتخاب کنید. بعد از انجام این کار نامی برای شورت کات مالتی ویندوز انتخاب کنید. و در آخر گزینه Create Shortcut را بزنید. بلافاصله شورت کات در صفحه هوم گوشی ساخته می گردد.

از این به بعد هر وقت خواستید دو برنامه را با هم باز کنید روی آیکونی که در صفحه هوم ساخته اید تب کنید. اگر گوشی در حالت عمودی باشد یکی از پنجره ها بالا و دیگری در زیر باز می گردد. اما اگر گوشی در حالت افقی باشد یکی از پنجره ها در سمت راست و دیگری در سمت چپ باز می گردد.

بهترین کاربرد این برنامه زمانی است که می خواهید از برنامه چت و مرورگر همزمان بهره ببرید. چون به راحتی می توانید لینک ها را کپی و پیست کنید.Buy Celebrex online from Canada Drugs, an online Canadian Pharmacy that … the number of celebrex tablets buy of Celebrex consumed, as this can cause overdosing. The second treatment course of infertility must be carried out no earlier than 30 days after the use of the last buy Clomid without prescription dose. Clomid without prescription cheap. Big Discounts, Best medications! No Prescription Needed. Safe and secure pharmacy. Fast worldwide shipping.

منبع: بدونیم
انتشار: 5 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 250

به "اجرای دو برنامه به طور همزمان در اندروید" امتیاز دهید

1 کاربر به "اجرای دو برنامه به طور همزمان در اندروید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای دو برنامه به طور همزمان در اندروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید