ایمانی: امیدوارم بالوتلی مشکل گلزنی ما را حل نماید، سرجیو از لحاظ اخلاقی و فنی بهترین است

به گزارش مجله نایس پاتوق، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری کرد جاناتان بالوتلی مشکل گلزنی این تیم خوزستانی را رفع کند.

ایمانی: امیدوارم بالوتلی مشکل گلزنی ما را حل نماید، سرجیو از لحاظ اخلاقی و فنی بهترین است

اکبر ایمانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اینکه چرا صنعت نفت در شش بازی ابتدایی بردی را به دست نیاورده است، گفت: ما مشکل فنی نداریم و اتفاقاً خوب بازی می کنیم. در همین بازی با سپیدرود سه موقعیت تک به تک از دست دادیم و در بازی با استقلال خوزستان هم باید برنده می شدیم. در این بازی ها بدشانس بودیم و مشکل گلزنی داشتیم، اما امیدوارم جاناتان بالوتلی که تازه به تیم ما ملحق گردیده است، این مشکل را حل نماید.

وی در مورد کار کردن با پائولو سرجیو هم خاطر نشان کرد: او از لحاظ اخلاقی و فنی بهترین است و یک بار ندیدیم که به بازیکنان بی احترامی کند. سرجیو روی تمرینات وقت می گذارد و خیلی برای تیم زحمت می کشد. ما باید قدر زحمات این مربی را بدانیم و در زمین مسابقه بیشتر کوشش کنیم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به بازی برابر تراکتورسازی تبریز در جام حذفی توضیح داد: بازی سختی داریم، چون تراکتورسازی تیم خوبی است، اما در این بازی میزبان هستیم و با حمایت طرفداران می توانیم تراکتورسازی را حذف کنیم. تراکتوری ها هم زبان من هستند و برای بازی مقابل این تیم انگیزه زیادی دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 39

به "ایمانی: امیدوارم بالوتلی مشکل گلزنی ما را حل نماید، سرجیو از لحاظ اخلاقی و فنی بهترین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمانی: امیدوارم بالوتلی مشکل گلزنی ما را حل نماید، سرجیو از لحاظ اخلاقی و فنی بهترین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید