لیگ برتر فوتبال، استقلال به دنبال انتقام از خطیبی در آستانه دربی

به گزارش مجله نایس پاتوق، هفته دهم لیگ برتر فوتبال امروز (دوشنبه) با برگزاری 4 ادامه پیدا می نماید که در یکی از این بازی ها استقلال در استادیوم آزادی به میدان می رود.

لیگ برتر فوتبال، استقلال به دنبال انتقام از خطیبی در آستانه دربی

به گزارش خبرنگاران، هفته دهم لیگ برتر فوتبال از امروز (دوشنبه) با برگزاری 4 ملاقات آغاز می گردد که در مهم ترین بازی، استقلال در استادیوم آزادی پذیرای آلومینیوم اراک خواهد بود.

نگاهی به بازی های امروز می اندازیم.

شهر خودرو - سایپا

این دو تیم در هفته های اخیر در کسب پیروزی ناکام بوده و در دو هفته گذشته برابر حریفان به تساوی دست یافته اند. شهر خودرو هفته گذشته تراکتور را در زمین خودش متوقف کرد اما شاگردان ابراهیم صادقی در بازی قبل بار دیگر پیروزی را با تساوی عوض کرد تا نوار تساوی های این تیم ادامه داشته باشد. شاگردان مهدی رحمتی با 9 بازی و 9 امتیاز در صندلی دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند و سایپایی ها با همین تعداد بازی و تنها یک امتیاز بیشتر در رده یازدهم هستند. این فاصله امتیازی می تواند به جذابیت های بازی اضافه کند، چرا که پیروزی در این ملاقات کاهش امتیازات با تیم های بالای جدول است.

صنعت نفت آبادان - نفت مسجدسلیمان

شاید پیش از آغاز فصل کمتر کسی تصور می کرد نفت آبادان با جدا شدن بازیکنانی چون عیسی آل کثیر نتایج خوبی بگیرد، اما این اتفاق رخ داد. نفتی ها با 15 امتیاز در رده دوم ایستاده اند و همه منتظر هستند که ببینند این صندلی با توجه به شرایط امتیاز سایر تیم ها مقطعی است یا شایستگی قرار دریافت در این رتبه را دارند. آنها قصد دارند برابر همنام خود و دیگر تیم استان خوزستان در کورس تیم های بالای جدول بمانند، رویایی که برای طرفداران صنعت نفت در روزهایی که به خاطر کرونا نمی توانند کنار تیم شان باشند، دلخوشی بزرگی است.

نفت مسجدسلیمان نتایج بدی کسب ننموده، اما مسائل اقتصادی همچنان گریبانگیر این تیم است. مجتبی حسینی در هفته ای که گذشت بارها به مسائل پیش پا افتاده تیمش اشاره نموده است. نفت مسجدسلیمان با 12 امتیاز کسب شده در صندلی هشتم واقع شده است.

استقلال - آلومینیوم اراک

استقلال پس از فزونی مقابل گل گهر سیرجان پیش از دربی، باید در استادیوم آزادی به مصاف آلومینیوم اراک برود. محمود فکری، سرمربی استقلال در روزهای گذشته به شاگردانش تأکید نموده که نباید تصور نمایند بازی آسانی دارند، آن هم برابر تیمی که در هفته های اخیر با رسول خطیبی نتایج خوبی کسب نموده است. خطیبی فصل گذشته با ماشین سازی تبریز در دو ملاقات رفت و برگشت استقلال را شکست داد و فکری در نشست خبری قبل از بازی امروز، خاطرنشان کرد که خطیبی کارش را بلد است. استقلالی ها قصد دارند با فزونی مقابل آلومینیوم انتقام دو شکست فصل گذشته را از خطیبی بگیرند و آماده دربی روز دوشنبه آینده شوند.

فکری برای بازی امروز، شیخ دیاباته را پس از مدت ها در اختیار دارد، اما احتمال کمی وجود دارد که او از ابتدا به میدان برود. محمد نادری به دلیل مصدومیت و هروویه میلیچ به دلیل مسئله انضباطی در این ملاقات حضور نخواهند داشت.

استقلال با 15 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته و آلومینیوم 10 امتیازی در صندلی دهم ایستاده است.

از میان بازیکنان استقلال، آرش رضاوند سه اخطاره است و اگر با کارت زرد جریمه گردد، ملاقات با پرسپولیس را از دست خواهد داد.

فولاد - مس رفسنجان

آخرین بازی امروز بین تیم هایی برگزار می گردد که شرایط نسبتا خوبی را در هفته های گذشته سپری نموده اند. شاگردان جواد نکونام با 13 امتیاز در رده پنجم قرار دارند، اما فاصله شان با صدر جدول تنها دو امتیاز است. فولاد با بازگشت آیاندا پاتوسی شرایط بهتری پیدا نموده است. مس رفسنجان نیز پس از ناکامی چند هفته اول خودش را از انتهای جدول بالا کشید و با 8 امتیاز در رده چهاردهم ایستاده است. فولاد میخواهد با فزونی در بازی خانگی در جمع مدعیان باقی بماند و مس نیز می خواهد خودش را به میانه های جدول نزدیک تر کند.

به گزارش خبرنگاران برنامه بازی های هفته دهم به توضیح زیر است:

دوشنبه 15 دی

شهر خودرو - سایپا، ساعت 14:45، استادیوم امام رضا (ع)

صنعت نفت آبادان - نفت مسجدسلیمان ساعت 15، استادیوم تختی آبادان

استقلال - آلومینیوم اراک، ساعت 16:30، استادیوم آزادی

فولاد - مس رفسنجان، ساعت 16:50، استادیوم شهدای فولاد اهواز

سه شنبه 16 دی

پیکان - نساجی مازندران، ساعت 15، استادیوم شهدای شهر قدس

ذوب آهن - تراکتور، ساعت 15، استادیوم فولاد شهر اصفهان

زمان برگزاری ملاقات گل گهر - پرسپولیس در این هفته هنوز اعلام نشده است.

اولین ملاقات هفته دهم هفته گذشته بین دو تیم ماشین سازی و سپاهان برگزار گردید که با تساوی 3-3 به سرانجام رسید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های پرسپولیس - سپاهان فردا (سه شنبه) در بازی معوقه از هفته هفتم لیگ برتر در استادیوم آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1391

به "لیگ برتر فوتبال، استقلال به دنبال انتقام از خطیبی در آستانه دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، استقلال به دنبال انتقام از خطیبی در آستانه دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید