31 ردیف درخواست مجوز امحاء اوراق راکد تصویب شد

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، جلسه 357 شورای اسناد ملی ایران به صورت مجازی به عنوان آخرین جلسه این شورا در سال 1399 برگزار شد. در این جلسه 2 ردیف درخواست مجوز امحای اوراق راکد مربوط به سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان بیمه سلامت ایران، مطرح، بررسی و مورد تصویب قرارگرفت، که مصوبه آن برای اجرا به دستگاه های مربوطه ابلاغ خواهد شد.

31 ردیف درخواست مجوز امحاء اوراق راکد تصویب شد

همچنین در ادامه این جلسه، 29 ردیف موضوع درخواست مجوز امحای اوراق راکد مربوط به وزارت نفت، شرکت ملی نفت ایران و شرکت های تابعه و وابسته مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

این جلسه با حضور مهدی حجت، عضو متبحر در تاریخ و فرهنگ ایران و رئیس این شورا؛ سیامک سعید فوائدی، دادیار دادسرای دیوان عالی کشور، کامیار دادستان، کل دیوان محاسبات کشور؛ علاءالدین رفیع زاده، معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور؛ محمدتقی نظرپور، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری؛ سید ضیاء هاشمی، عضو متبحر در تاریخ و فرهنگ ایران؛ سید محمد کاظم سجادپور، رئیس مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه و خسرو طالب زاده، معاون اسناد ملی به صورت مجازی برگزار شد، که در انتها این جلسه مهدی حجت و خسرو طالب زاده از تلاش اعضاء شورا و برگزاری منظم جلسات در سال 1399 قدردانی کردند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1499

به "31 ردیف درخواست مجوز امحاء اوراق راکد تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "31 ردیف درخواست مجوز امحاء اوراق راکد تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید