3 بیمار مشکوک به کرونا در تبریز بستری شدند

به گزارش مجله نایس پاتوق، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام نمود: در حال حاضر 3 بیمار مشکوک به ابتلا ویروس کرونا در یکی از بیمارستان های تبریز بستری هستند.

3 بیمار مشکوک به کرونا در تبریز بستری شدند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسین صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مرکز آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران استان، گفت: جواب آزمایش 3 مورد از 45 مورد آزمایش شده برای ویروس کرونا در تبریز، مشکوک است و نتایج آزمایش را به تهران ارسال نموده ایم تا نظر نهایی اخذ گردد.

صومی با بیان این که طی 24 ساعت اخیر تعداد مراجعات در خصوص ویروس کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی آذربایجان شرقی افزایش پیدا ننموده است، گفت: روز سه شنبه 45 مراجعه کننده داشتیم که این آمار در روز گذشته به 32 نفر کاهش پیدا کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مرکز آذربایجان شرقی اعلام کرد: جواب آزمایش 42 نفر از 45 نفری که روز سه شنبه در بیمارستان ها بستری بودند، منفی قطعی است، اما جواب آزمایش 3 نفر مشکوک بود که این افراد تحت نظر هستند.

وی با توصیه آحاد مردم آذربایجان شرقی به رعایت نکات بهداشتی و ایمنی فردی، گفت: ما همچنان بر رعایت بهداشت فردی و توصیه های بهداشتی تاکید داریم و توصیه می کنیم چنانچه لازم نیست مردم از خانه های خود به هیچ عنوان خارج نشده و در مراکز تجمعی حاضر نشوند.

صومی یادآوری کرد: چنانچه فردی دچار تب، تنگی نفس و سرفه های شدید شد، بایستی به مراکز درمانی مراجعه کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: تمام افرادی که با علایم شدید تنفسی در بیمارستان بستری می شوند بر اساس پروتکل، به ویروسی که در جامعه شایع شده است، نسبت داده می شوند، اما خوشبختانه تا به امروز هیچ مورد فوتی کرونا در تبریز نداشته ایم.

وی گفت: تمام کوشش مسئولان اعم از کادر درمانی و پزشکی و سایر دستگاه های اجرایی و نظارتی این است که اجازه شیوع ویروس در استان داده نگردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 813

به "3 بیمار مشکوک به کرونا در تبریز بستری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 بیمار مشکوک به کرونا در تبریز بستری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید