19 میلیون خانوار امشب سبد حمایت معیشتی می گیرند

به گزارش مجله نایس پاتوق، چهارمین سبد حمایت معیشتی امشب دهم اسفند به حساب 19 میلیون و 283 هزار و 245 سرپرست خانوار واریز می شود.

19 میلیون خانوار امشب سبد حمایت معیشتی می گیرند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، بامداد 24 آبان ماه با افزایش قیمت بنزین مقرر شد، سبد حمایت معیشتی در سه مرحله (27 آبان، 30 ابان و دوم آذرماه) برای 60میلیون نفر واریز، که این امر انجام شد.

پس از واریز مرحله نخست، سازمان برنامه و بودجه گفت که یارانه حمایت معیشتی از این پس دهم هر ماه به حساب سرپرستانخانوار مشمول واریز می شود و پس از آن مراحل دوم و سوم به حساب مشمولان و خانواری که درخواست آنهابررسی و تایید شده بودو.

در مرحله چهارم نیز 286 هزار و 149 خانوار دیگر که درخواست بررسی مجدد آنها از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاییدشده، یارانه حمایت معیشتی اسفند ماه و مراحل قبل را همزمان دریافت خواهند کرد.

  • میزان سبد حمایت معیشتی برای خانوارها

سبد حمایت معیشتی به تناسب بعد افراد خانوار پرداخت می شود. خانواده یک نفره 55 هزار تومان، خانواده دو نفره 103 هزار تومان،خانواده سه نفره 138 هزار تومان، خانواده 4 نفره 172 هزار تومان و خانواده پنج نفره و بیشتر 205 هزار تومان یارانه معیشتی دریافت می کنند.

  • چه کسانی یارانه معیشتی نمی گیرند

هفت شاخص برای خانوارهایی که مشمول دریافت سبد حمایتی معیشتی نمی شوند، اعلام شده است.

  • کمک معیشتی | شرایط خانوارهای جدید چگونه است؟
  • شرایط جاماندگان از یارانه حمایت معیشتی اعلام شد
  • فیلم | جاماندگان طرح حمایت معیشتی که پیامکی برای آنها نیامده است چه کار کنند؟
  • افرادی که کد رهگیری برای بسته معیشتی دریافت نکرده اند چه کار کنند؟

خانوارهای دارای واحد مسکونی، شغل و خودرو به طور همزمان یا خانوارهای دارای دو واحد ملکی و همچنین خانوارهایی که ارزش ملکآنها در تهران و کلان شهرها 12 میلیارد ریال و در سایر شهرستان ها 9 میلیارد ریال باشد، مشمول دریافت یارانه معیشتی نیستند.

همچنین خانوارهایی که دارای خودروی سواری به ارزش بیش از سه میلیارد ریال یا خودرو عمومی یا ارزش بیش از چهار میلیارد ریال باشند، بسته معیشتی تعلق نمی گیرد.

کارفرمایان دارای بیش از سه بیمه پرداز، خانوارهای دارای بیش از سه سفرخارجی غیر زیارتی و گیرندگان تسهیلات بانکی به مبلغ بیشاز سه میلیارد ریال که در حال بازپرداخت اقساط باشند مشمول این کمک ها نیستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 816

به "19 میلیون خانوار امشب سبد حمایت معیشتی می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "19 میلیون خانوار امشب سبد حمایت معیشتی می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید