یاهو از خاکستر بر می خیزید ، بازگشت نوستالژی های کاربران قدیمی فضای مجازی

اگر از کاربرانی هستید که دلتان برای لوگو و صفحه اصلی یاهو تنگ شده است، یک خبر خوش برای شما داریم. یک پلتفرم موبایلی جدید این احساس دلتنگی را برطرف می نماید.

یاهو از خاکستر بر می خیزید ، بازگشت نوستالژی های کاربران قدیمی فضای مجازی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در پلتفرم جدید همه خاطرات خوش گذشته وجود دارد. از جمله اطلاعات آب و هوا، طالع بینی، جستجو، ایمیل و بخش ورزش.

طی سال های گذشته، برای اغلب کاربران، صفحه اصلی یاهو یکی از مهمترین بخش ها در اینترنت بود. اکنون مالک جدید یاهو یعنی ورایزون امیدوار است که این بخش را دوباره برجسته نموده و مورد تحسین قرار دهد.

ظاهر جدید یاهو ساده تر است، اما الهام گرفته از صفحه اصلی قدیمی یاهو طراحی شده است.شرکت ورایزون گفت که برنامه یاهو جدید را به عنوان یک سرویس متمرکز برای انواع اطلاعات، از جمله ایمیل، ورزش، امور مالی و معاملات روزانه و مواردی مشابه اجرا می نماید. بسیاری از گزینه های قدیمی یاهو نیز همچنان حضور دارند، مانند آب و هوا، طالع بینی و اخبار محبوب.

مدیر یاهو در این خصوص می گوید :بسیار بدیهی است که از اوایل دهه 2000 تا کنون یاهو تغییرات زیادی نموده است، اما زمانی که شما واقعا به اصول اولیه تمرکز می کنید، آنچه کاربران احتیاج دارند و می خواهند هم تغییراتی می نماید.

این مفهوم ممکن است موجب گردد که شما دوبرابر کارکنید، به خصوص اگر به خاطر بیاوریم که یاهو با مشکل هک شدن اطلاعات 3 میلیارد کاربر نیز رو به رو بود.

پیش از این که ورایزون در سال 2017 یاهو را خریداری کند، ترافیک کاربران فعال روزانه در صفحه اصلی یاهو بیش از 16 درصد کاهش پیدا کرد و پست الکترونیکی این پلتفرم نیز کاهشی 11 درصدی داشت. از سوی دیگر طی سال های پس از هک نرخ جستجو با یاری گوگل نیز تقریبا 9 درصد کاهش یافته بود.

با این وجود داده های جدید نشان می دهند کوشش های شرکت ورایزون جواب داده و آمارهای یاهو بهتر شده اند. برای مثال تا سپتامبر 2018، ترافیک یاهو 41 درصد افزایش یافته است. مردم نیز تقریبا دو برابر گذشته وقت خود را در سایت یاهو صرف می نمایند. این شرکت افزوده است که بازدیدنمایندگان ایالات متحده به صفحه اصلی یاهو،طی سه ماه اخیر نسبت به همین دوره زمانی در سال گذشته ، 3 درصد افزایش یافته است.

اما یاهو رقبایی جدی دارد. برای مثال؛ فیسبوک نیز خدمات مسنجر و واتساپ خود را با ویژگی های اضافی بارگذاری نموده است، از جمله؛ توانایی به اشتراک گذاری اخبار، انتقال پول و دریافت خدماتی مثل اوبر و لیفت. آی مسیج اپل نیز مسیر مشابهی را رفته است. سوال این است که آیا نام تجاری یاهو می تواند خود را در برابر این غولهای فناوری حفظ کند یا خیر.

منبع: انتخاب

به "یاهو از خاکستر بر می خیزید ، بازگشت نوستالژی های کاربران قدیمی فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاهو از خاکستر بر می خیزید ، بازگشت نوستالژی های کاربران قدیمی فضای مجازی"

نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید