گره پرسپولیس به دست کمال باز می گردد؟

به گزارش مجله نایس پاتوق، خبرنگاران: هفته ششم رقابت های لیگ برتر از روز 3 آذر برگزار می گردد و پرسپولیس این بار باید در استادیوم آزادی میزبان صنعت نفت آبادان باشد. این بازی در حالی قرار است برگزار گردد که پرسپولیس بعد از 21 ماه می تواند در حضور تماشاگران خودی به میدان برود.

گره پرسپولیس به دست کمال باز می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، بازگشت طرفداران و شرایط نه چندان مساعد صنعت نفت، این امید را به وجود آورده که پرسپولیس بعد از سه هفته ناکامی در لیگ برتر بالاخره از یک بازی 3 امتیاز را بگیرد و به بحران موقتی که در آن گیر نموده انتها دهد. البته که به غیر از حضور تماشاگران به نظر می رسد پرسپولیس در این ملاقات خانگی می تواند به حضور یکی از ستاره های قدیمی اش یعنی کمال کامیابی نیا هم امیدوار باشد. در روز هایی که مقدار پاس سالم هافبک های میانی پرسپولیس به شدت افت نموده و انتقاد ها نسبت به خرید تازه پرسپولیس در این پست زیاد شده به نظر می رسد کمال می تواند گره کور میانه میدان را برای سرخ های تهرانی باز کند.

این بازیکن اگرچه 5 ماه پیش مصدوم و حتی اردوی تیم ملی را هم از دست داد، ولی از ابتدای فصل بهبود پیدا نموده و مهیای بازی است. کمال از هفته اول لیگ برتر در دسترس بوده و به نظر می رسد تا به حال فقط به علت شرایط نه چندان مطلوب بدنی در ترکیب قرار نگرفته است. حالا که یکی دوماهی می گردد او آمادگی اش را به دست آورده دیگر نوبت به یحیی گل محمدی می رسد تا با اعتماد کردن دوباره به این سرباز قدیمی، گره کور میانه میدان و چه بسا طلسم نبردن های پرسپولیس را بشکند. اینکه بالاخره یحیی گل محمدی کمال را در ترکیب اصلی می گذارد یا خیر، احتیاج به زمان زیادی ندارد و کافی است تا چهارشنبه صبر گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1883

به "گره پرسپولیس به دست کمال باز می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گره پرسپولیس به دست کمال باز می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید