گربه ها، ستارگان این جزیره منزوی ایتالیایی هستند

به گزارش مجله نایس پاتوق، ممکن است فکر کنید به همه جای جهان سفر نموده اید و هر چیزی که بتوان تصور کرد را دیده اید اما اشتباه می کنید. بی شک این ساحل گربه ای از لیستتان جا مانده است. با خبرنگاران همراه باشید تا سری به این جزیره بی نظیر بزنیم.

گربه ها، ستارگان این جزیره منزوی ایتالیایی هستند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

جزیره گربه ها

ساردینیای ایتالیا، محلی است که این ساحل گربه ای در آن جای دارد! بله، ساحل سو پالوسو، پناهگاه گربه هاست و این یعنی در سرتاسر این جزیره، گربه ها در حال خرامیدن هستند. این پناهگاه گربه ها، ای گاتی دی سو پالوسو نام دارد و علت این نام گذاری آن، دهکده ماهیگیری کوچکی است که در نزدیکی این منطقه واقع است و این نام از آن گرفته شده است.

چرا گربه؟

اولین گربه های ساکن این جزیره، توسط کارگران یک کارخانه ماهی تن که در اقامتگاه شان تا دلتان بخواهد موش وجود داشت به ساحل جزیره کشیده شدند. بعد از آن، گربه ها به فراوری مثل و بقای نسل شان ادامه دادند.

کارخانه

بسته شدن کارخانه در دهه 1980 میلادی، به این معنی بود که گربه ها و کارگران کارخانه ماهی تن که آنها را به جزیره کشانده بودند، باید روی پای خودشان می ایستادند. در نتیجه گربه ها همان جا ماندند و به فراوریمثل ادامه دادند.

60 عدد گربه

در حال حاضر پناهگاه 60 عدد گربه را از تمامی سنین و نسل ها و درجات جذابیت در خود جای داده است. اما از گربه های جدید خبری نیست

حالا اگر به سرتان زده است که گربه پیر و خسته تان را با خود به این جزیره برده و رهایش کنید، باید بگوییم که هیچ گربه جدیدی در جزیره پذیرفته نمی گردد. فقط برای همان گربه های سابق و دوست دارانشان جا هست.

تاسیس پناهگاه

آندرئا آزوری و همسرش ایرینا این پناهگاه را برای گربه ها تاسیس کردند. آنها قطعا با خود گفته بودند: ترکیب گربه و ساحل دریا، قطعا دستورالعمل ویژه موفقیت خواهد بود.

هدف این مرکز

هدف پناهگاه، سلامت نگه داشتن گربه ها و بچه گربه ها با غذا دادن به آنها، ضد عفونی کردنشان و توجه به انواع و اقسام نیازهای جدیدی است که ممکن است هر کدام از آنها به کلینیک دامپزشکی که در نزدیکی آن قرار گرفته است، داشته باشند.

موفقیت مورد نظر، به دست آمده است!

احتمالا حق با این زوج بوده است چرا که این مرکز بدون دریافت هیچ گونه عوایدی از دولت، از سال 2011 سرپا نگه داشته شده است.

یک ویدئوی کوتاه

در ارتباط با این مرکز و نحوه کارکردش، ویدئوی کوتاهی هم ساخته شده است.

سود هم داشته!

بنا بر ادعای مالکان پناهگاه در وبسایت رسمی شان، آنها حتی از این مرکز، سود هم برده اند.

دلتان می خواهد به جزیره ما سفر کنید؟

تورهایی با راهنمای مجانی برای بازدید از ساحل گربه ای، ساحل لاکپشتی ای در همان حوالی و یک موزه کوچک زمین شناسی به نام جیانی آرزوری مینرال کالکشن برای خدمت رسانی به شما آماده هستند.

بازدید فراوان

از زمانی که در وبسایت تریپ ادوایزر، گزارش های بسیار خوبی از این محل منتشر شد که به درجه کیفی واقعا بالایی دست یافتند، تعداد بازدید کنندگان آن به شدت افزایش یافت.

به دوستانتان خبر دهید

کافی است تصاویر ثبت شده در گوگل مپ را برای دوست محبوب خود بفرستید و بگویید بیا برنامه یک سفر فوق العاده را بریزیم تا متقاعد گردد با آغوش باز به ساحل گربه ها بیاید.

چگونه می توانید در خانه های خود بنشینید و از این برنامه حمایت کنید

اگر واقعا نمی توانید به این منطقه سفر کنید اما با این حال دلتان می خواهد از آن برای بقای این گربه های کوچک حمایت کنید، این مرکز با فروش یادگاری های گربه ای و برپایی خیریه های خصوصی، پذیرای شما خواهد بود.

منبع: کجارو / allday.com
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 542

به "گربه ها، ستارگان این جزیره منزوی ایتالیایی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گربه ها، ستارگان این جزیره منزوی ایتالیایی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید