کار سخت یزدانی برای رسیدن به المپیک، او باز هم بدشانسی آورد

به گزارش مجله نایس پاتوق، حسین نقیبی در تبادل نظر با خبرنگاران با بیان اینکه رضا یزدانی باز هم گرفتار بدشانسی شد و رقابتهای جهانی را از دست داد گفت: رضا در حالی از رفتن به رقابتهای جهانی انصراف داد که تمرینات سخت و سنگینی را پشت سر گذاشته بود و تنها به دلیل مصدومیت ناگهانی این فرصت را از دست داد. او ورزشکار بزرگی است و ترجیح داد به جای اصرار برای حضور در مسابقات جهانی با وضعیتی نامطلوب، فرصت را به یکی از جوانان کشتی آزاد ایران بدهد.

کار سخت یزدانی برای رسیدن به المپیک، او باز هم بدشانسی آورد

وی توضیح داد: یزدانی فعلا باید کمی استراحت کند و به درمان مصدومیت بپردازد، اما او خستگی ناپذیر است و هنوز به رسیدن به هدفش یعنی حضور در المپیک 2020 توکیو می اندیشد. هر چند این کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است اما یزدانی ثابت نموده می تواند از پس چنین کارهایی بر آید.

مربی سازنده کشتی کشورمان در مورد تیم ملی اعزامی به رقابتهای جهانی هم گفت: خوشبختانه تیم خوبی برای مسابقات جهانی جمع شده که امیدوارم این بچه ها بتوانند ضمن نمایشی پیروزیت آمیز در این میدان ضمن کسب مدال، پیروز به کسب سهمیه المپیک هم شوند. ما چندین تغییر اجباری در ترکیب این تیم داشتیم که امیدوارم فرصت دادن به نفرات جدید در اوزان بالا، به نتایج خوبی دست یابیم. هر چند که جوانان تیم ملی هم سرشار از انگیزه و اشتیاق اثبات توانایی شان در رقابتهای جهانی هستند که همین موضوع یکی از نقاط قوت استفاده از این نفرات کم تجربه تر است.

نقیبی در انتها خاطر نشان کرد: کشتی ایران در یکی دو سال اخیر روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت که خوشبختانه مدتی است با حضور رئیس جدید فدراسیون، این بلاتکلیفی به انتها رسیده و باید سعی کنیم به وضعیت باثبات و امیدوارکننده ای برسیم. ما زمان زیادی تا المپیک نداریم که باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم و در نهایت بهترین و شایسته ترین آزادکاران را راهی المپیک کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 335

به "کار سخت یزدانی برای رسیدن به المپیک، او باز هم بدشانسی آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سخت یزدانی برای رسیدن به المپیک، او باز هم بدشانسی آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید