نحوه صعود تیم های آسیایی در هندبال به المپیک 2020

به گزارش مجله نایس پاتوق، رقابت های انتخابی المپیک در رشته هندبال برای مشخص صعود یک تیم به صورت مستقیم به المپیک توکیو از روز پنجشنبه هفته قبل در دوحه قطر شروع شده است.

نحوه صعود تیم های آسیایی در هندبال به المپیک 2020

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، در این دوره از رقابت ها 8 تیم و در قالب دو گروه 4 تیمی کار خود را آغاز و هفته آینده با برگزاری دیدار نهایی و معین قهرمان تکلیف تنها تیم صعود کننده به طور مستقیم به المپیک توکیو در بخش هندبال مردان معین خواهد شد.

چندی قبل هم در بخش زنان و رقابتی که بین تیم ها در چین بود ، نهایت تیم زنان کره جنوبی پیروز شد به المپیک راه یابد.اما نحوه صعود تیم ها در بخش مردان بدین صورت است که همان طور که گفته شد تیم قهرمان این رقابت های انتخابی به طور مستقیم به المپیک راه می یابد.

تیم دوم هم این شانس را دارد تا در تورنمنت دیگری با حضور تیم های دوم اروپا و سایر قاره ها شانس خود را برای رسیدن به المپیک امتحان کند.

البته که با معین تکلیف تیم های قطر و عربستان در گروه اول به عنوان تیم های صعود کننده به جمع 4 تیم، حالا باید امروز منتظر بازی های باقیمانده از گروه دوم نشست و دید که چه تیم هایی با صعود از این گروه حریف تیم های قطر و عربستان در مرحله نیمه نهایی خواهند شد.

در دوره قبلی یعنی انتخابی المپیک 2016 تیم قطر اول شد و به المپیک رفت و تیم ایران هم در یک قدمی رسیدن به تورنمنت مهم ریو 2016 دوم شد و دستش از رسیدن به المپیک کوتاه ماند.

شایان ذکر است تا کنون تکلیف ژاپن به عنوان میزبان، دانمارک قهرمان رقابت های قهرمانی اروپا به سال 2019 و آرژانتین به عنوان قهرمانی ر قابتهای پان آمریکن 2019 به جهت حضور در جمع 12 تیم نهایی المپیک معین شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 475

به "نحوه صعود تیم های آسیایی در هندبال به المپیک 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه صعود تیم های آسیایی در هندبال به المپیک 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید