کاخ دنیا نمای اصفهان آماده بازسازی شد

به گزارش مجله نایس پاتوق، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: بازسازی کاخ دنیا نما در شورای فنی میراث فرهنگی تأیید شده است و طبق توافق شهرداری با میراث، تا سفت کاری به عهده شهرداری و بخش نازک کاری به عهده میراث فرهنگی باشد.

کاخ دنیا نمای اصفهان آماده بازسازی شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان در تهران با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

فریدون الهیاری در گفت وگو با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط کاخ دنیا نما با بیان اینکه پس از کشف کاخ دنیا نما تصمیم بر این شد که این مجموعه با تفاهمنامه میان شهرداری اصفهان و اداره کل میراث فرهنگی اصفهان بازسازی گردد، اظهار کرد: قرار شده شهرداری این کاخ را تا سفت کاری برساند و پس از آن نازک کاری به عهده میراث فرهنگی باشد؛ طرح بازسازی تهیه شده و در شورای فنی در حال مطالعه است.

وی ادامه داد: صندلی کاخ کاملاً معین است، اما بعضی معتقدند که در صورت بازسازی ممکن است دید منظر چهارباغ را تحت تاثیر قرار دهد؛ به همین دلیل موضوع بازسازی به شورای فنی میراث سپرده شد و در نهایت شورا به این نتیجه رسیده است که بازسازی انجام گردد.

الهیاری توضیح داد: طرح بازسازی کاخ آماده شده و حجم کار ساختمانی آن زیاد نیست، فقط باید تأیید نهایی بازسازی و طرح را از شورای فنی دریافت کنیم و پس از اخذ این تأیید کار سریعا آغاز شده و سریع هم به خاتمه می رسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 750

به "کاخ دنیا نمای اصفهان آماده بازسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ دنیا نمای اصفهان آماده بازسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید