همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان لرستان برگزار گردید

به گزارش مجله نایس پاتوق، همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان که در سالن همایش اتاق بازرگانی لرستان برگزار گردید. حسین سلاح ورزی، نائب رئیس اتاق ایران و رئیس اتاق خرم آباد در این مراسم گفت: همه ساله همایش تجلیل از صادرکنندگان در پاییز برگزار می شد اما سال جاری به دلیل شرایط کرونایی به اسفند موکول شده است.

همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان لرستان برگزار گردید

در ادامه، استاندار لرستان گفت: صادرنمایندگان باید برای توسعه و رشد مالی این استان کوشش نمایند چراکه ظرفیت های خوبی در بخش صادرات منطقه وجود دارد.

سید موسی خادمی ابراز امیدواری کرد: شرایط برای صادرات حداکثری در لرستان فراهم گردد تا استان به صندلی شایسته و واقعی خود در این حوزه دست یابد.

او گفت: لرستان دارای ظرفیت های بسیاری در بخش صادرات است و از تمامی دستگاه های پشتیبان و تسهیلگر در این راستا کمال قدردانی را داریم.

او افزود: همایش تجلیل از صادرنمایندگان از مهم ترین جلسات استانی است چراکه فعالان بخش مالی زمینه رشد و توسعه استان را افزایش داده اند و اقدامات آنها قابل تقدیر است.

بهزاد منصوری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در ادامه اظهار کرد: امیدواریم زمینه مساعد برای هم افزایی در حوزه صادرات بخش های صنعت، معدن و کشاورزی ایجاد گردد.

در این همایش از شرکت کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا در گروه کشاورزی، در گروه صنعت از شرکت داروسازی اکسیر، داروسازی زاگرس فارمد پارس، بیسکویت سازی زرین ظفر و شیر پگاه لرستان و در گروه معدن از شرکت آرتین پودر و شرکت آهک هیدراته صنعتی لرستان تجلیل شد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1516

به "همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان لرستان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان لرستان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید