هفتادونهمین نمایشگاه صنایع دستی فلورانس میزبان هنرمندان ایرانی

به گزارش مجله نایس پاتوق، خبرنگاران: هنرمندان و فعالان صنایع دستی کشورمان با حضور در هفتاد و نهمین دوره نمایشگاه صنایع دستی فلورانس ایتالیا، جلوه هایی ناب از این هنر صنعت ایرانی را در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

هفتادونهمین نمایشگاه صنایع دستی فلورانس میزبان هنرمندان ایرانی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ هفتاد و نهمین نمایشگاه صنایع دستی فلورانس از 4 تا 13 اردیبهشت ماه در حالی فعالیت خود را شروع می نماید که تعداد 7 تن از هنرمندان و فعالان صنایع دستی ایران نیز در این رویداد بین المللی حضور دارند.

لازم به ذکر است، در این دوره فعالانی از استان های مازندران، تهران، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و البرز شرکت می نمایند و تولیداتی در رشته هایی مانند منبت و معرق، احجام فلزی، زیورآلات سنتی، گلیم و ورنی، چاپ باتیک و همجوشی شیشه را به نمایش می گذارند.

همچنین، حضور هنرمندان ایرانی در این نمایشگاه بین المللی به همت دفتر صادرات معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی و در راستای توسعه صادرات صنایع دستی اجرا شده و طبق برنامه ریزی های اجرا شده زمینه های لازم برای حضور هنرمندان صنایع دستی کشورمان در نمایشگاه های خارجی متعدد در طول سال 94 فراهم آمده است.

یادآور می گردد، نمایشگاه صنایع دستی فلورانس به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی در این حوزه هر سال در کشور ایتالیا برگزار می گردد که با استقبال چشمگیری از سوی علاقمندان همراه است. سال جاری نیز با حضور کشورمان هفتادو نهمین دوره این نمایشگاه از 4 تا 13 اردیبهشت ماه در این کشور برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 495

به "هفتادونهمین نمایشگاه صنایع دستی فلورانس میزبان هنرمندان ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفتادونهمین نمایشگاه صنایع دستی فلورانس میزبان هنرمندان ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید