نکاتی در اجرای دکوراسیون اداری

به گزارش مجله نایس پاتوق، آنچه که موجب شخصیت دریافت محیط ما می گردد و موجب تمایز یک محیط اداری با دیگر کاربری ها می گردد المان ها و نقوشی است که در سقف ها و دیوار ها اجرا می گردد . باید توجه لازم را برای انتخاب تمام جزئیات به کار رفته در بخش های مختلف داشت تا هر جزئ به بالا رفتن کیفیت بصری کار یاری فراوانی کند هر چند که این اجزا شاید کوچک باشد اما این قابلیت را دارد تا تاثییر بسیار زیادی بر روی کیفیت نهایی پروژه بگذراند .

نکاتی در اجرای دکوراسیون اداری

جهت دریافت خدمات آلاچیق چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

در چند سال اخیر شرکت های عظیم و موفقی به خوبی بر اهمیت داشتن یک دکوراسیون اداری لوکس و مجهز پی برده اند و به همین صورت شاهد هستیم که برند های عظیم و معتبر که در تمامی نقاط دنیا فعالیت میکنند دکوراسیون داخلی خاص خود را به شکل برند در تمامی شعب خود اجرا میکنند .

در چیدمان اداری ضروری است تا به میزان فضای موجود و بخش هایی که ضروری است در آن قرار بگیرد توجه گردد چرا که نوع مبلمان اداری و چیدمان آن ها می تواند ارتباط مستقیمی با مقدار فضایی که در اختیار داریم داشته باشد . مبلمان مورد استفاده در اداره ها می تواند به شکل ترکیبی نیز استفاده گردد به طور مثال اگر متراژ یک بخش برای استفاده مورد نظر کم باشد این امکان وجود دارد که از مبلمان یا کمد به عنوان پارتیشن استفاده کرد تا در فضا صرفه جویی گردد . به این ترتیب در واقع ما از مبلمان خود به چند منظور متفاوت استفاده میکنیم .

با توجه به فضای موجود نوع چیدمان نیز می تواند تغییر کند به طور مثال برای یک سالن انتظار که دارای تعداد زیادی مراجعه کننده است به تعداد بالایی مبلمان نیاز داریم و در فضاهای کوچک می توانیم از مبل های دو طرفه استفاده کرد تا به این صورت از محدوده موجود استفاده کاربردی تری داشته باشیم .

در مبحث بعدی از طراحی و چیدمان داخلی می توان به نحوه انتخاب برای قرار گیری اتاق ها در هر یک از ارگان ها پرداخت . امروزه در هر اتاق چند کارمند مشغول به کار می باشند که هر یک از این بخش ها وظایف و مسئولیت هایی را به عهده دارند که به همین سبب ضروری است این بخش ها به گونه ای از یکدیگر تفکیک شوند و در واقع محیط را بخش هایی کوچکتر که شامل فضاهای خصوصی و نیمه خصوصی می گردد تقسیم کرد . برای این کار توصیه می گردد از پارتیشن هایی با ارتفاع مناسب استفاهده کرد .

از مهمترین بخش ها در اجرای دکوراسیون داخلی اداری اتاق مدیریت است که در واقع رسمی ترین و مهمترین بخش موجود در یک اداره است . ضروری است تا نوع طراحی و چیدمانی که برای این اتاق به کار می رود به شکلی باشد تا به خوبی حس ریاست را به ارباب رجوع انتقال دهد . باید نسبت به دیگر بخش ها شکیل تر و مجهز تر باشد حتی میزی که در اتاق مدیریت قرار میگیرد به نسبت اندازه عظیمتر از میزهایی است که در سایر بخش ها مورد استفاده قرار میگیرد . در صورت امکان امکانات رفاهی شخصی تعبیه می گردد مثل سرویس بهداشتی تا به این طریق آسایش بیشتری برای مدیر مجموعه فراهم گردد .

منبع: هیرادانا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1128

به "نکاتی در اجرای دکوراسیون اداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی در اجرای دکوراسیون اداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید