نمازی: کوشش زیاد، خوش شانسی می آورد، باورم نمی شد به آن شکل گل خوردیم

به گزارش مجله نایس پاتوق، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید آنها باید به گونه ای کوشش نمایند تا شانس هم به آن ها روی بیاورد.

نمازی: کوشش زیاد، خوش شانسی می آورد، باورم نمی شد به آن شکل گل خوردیم

به گزارش خبرنگاران، امید نمازی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری بعد از بازی با پیکان اظهار کرد: امروز واقعا ترافیک یک طرفه ای را شاهد بودیم. تیرک زدیم، گل زدیم و همه جوره حمله کردیم. اگر از پیکانی ها هم بپرسید، آنها هم همین را می گویند. این که ما نتیجه نمی گیریم تقصیر من است و من باید مسائل را درست کنم.

او ادامه داد: نمی گردد از اول بازی فشار آورد. تیم رو به روی ما تیم چهارم جدول بود. در دقایق ابتدایی دو تیم همدیگر را می سنجند و بعد، بازی باز می گردد. من قبول ندارم که موتور تیم ما در دقیقه 80 روشن می گردد. بازیکنان خارجی ما موقعیت هایشان را از دست دادند.

سرمربی ذوب آهن در مورد تفاوت تیمش با پیکان هم گفت: بین ما و پیکان خیلی فرق وجود دارد. به آن ها به خاطر بازی امروزشان تبریک می گویم. ما از آنها خیلی بهتر بودیم.

او اضافه نمود:ما استرس گل زدن داریم و من باید این را حل کنم. این موضوع را بر طرف می کنم. ما تمام آخر هفته روی ضربات آخر کار می کنیم. مسلمان از فاصله دور شوت می زند و توپ به تیرک می خورد. زمانی هم بخت ما باز می گردد. شاید این فصل این اتفاق نیافتد ولی بالاخره باز می گردد. بچه ها اگر استرس داشتند نمی توانستد امروز اینگونه بازی نمایند. باید روی تمام موقعیت ها کار گردد. بالاخره توپ های ما هم گل می گردد.

سرمربی ذوب آهن در مورد مسائل خط دفاعی تیمش هم اعلام کرد: من با این صحبت که ما در خط دفاع مشکل داریم مخالفم. اگر به عنوان یک آدم فنی آنالیز کنید این را متوجه می شوید. باید بالاخره ریسک انجام دهیم تا بازی را ببریم و زمان ریسک کردن نفرات در حمله زیاد می شوند و ممکن است ضد حمله بخوریم. ما ریسک می کنیم چون 3 امتیاز را می خواهیم. شما یک صحنه به من نشان بدهید که آن ها از عقب زمین بازی را آغاز نمایند و به دروازه ما برسند. باورم نمی گردد که به آن شکل گل خوردیم. مسائل دفاعی ما نسبت به اول فصل خیلی بهتر شده است.

نمازی در مورد داوری هم گفت: فکر می کنم داور امروز بد سوت نزد. اشتباه در بازی اتفاق می افتد. در بازی های گذشته ما، داوری به طور مستقیم روی نتایج مان تاثیر داشته است. مظاهری امروز گل بدی خورد و من معتقد هستم که به عنوان یک تیم بازی را می بریم و به عنوان یک تیم هم بازی را می بریم.

او در مورد اشتباه مظاهری که منجر به گل پیکان شد هم شرح داد: مظاهری مشکل خاصی ندارد که بگوییم به خاطر آن افت نموده باشد. او بازیکن ملی است. همه بازیکنان اشتباه می نمایند اما اشتباه او منجر به گل می گردد. باید به عنوان یک تیم جوری کار کنیم که اشتباه بازیکنان مان را جبران کنیم. این فقط شامل مظاهری نمی گردد.

سرمربی ذوب آهن در مورد خط حمله اش اظهار کرد: چهار بازیکنی که در گلزنی می توانستند در گلزنی به ما یاری نمایند را در هفته دوم از دست دادیم. تبریزی، محمدزاده و حسن زاده. از روی ناچاری باید برویم سراغ بازیکنی که می تواند به ما یاری کند. ارسلان مطهری مدت هاست که با ما تمرین می نماید تا کارش درست گردد. زهیوی زمانی که از سایپا جدا شد دو ماه از فوتبال دور بوده و به آرامی دارد شرایط بازی را پیدا می نماید. او می تواند جلوی زمین توپ را نگه دارد. از خریدهای مان راضی هستم اما یک مهاجم شش دانگ گلزن دیگر احتیاج داریم. بقیه هم یاری خواهند کرد. شانس در بازی وجود دارد ولی کوشش شانس را بیشتر می نماید. ما بد شانس بودیم اما باید کوشش مان را بیشتر کنیم تا شانس بیشتر به سمت ما بیاید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 79

به "نمازی: کوشش زیاد، خوش شانسی می آورد، باورم نمی شد به آن شکل گل خوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمازی: کوشش زیاد، خوش شانسی می آورد، باورم نمی شد به آن شکل گل خوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید