نصیری: اردوی اسلوونی نیازمند بودجه و هزینه اردوی ایتالیا با میزبان است

به گزارش مجله نایس پاتوق، خبرنگاران: سرپرست مستعفی فدراسیون هندبال گفت: بنا به درخواست فدراسیون هندبال ایتالیا تیم ملی به این کشور اعزام می گردد و کل هزینه اردو هم با کشور میزبان است.

نصیری: اردوی اسلوونی نیازمند بودجه و هزینه اردوی ایتالیا با میزبان است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

خسرو نصیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص استعفایش از سرپرستی فدراسیون هندبال گفت: تابع قانون هستم و چون در انتخابات فدراسیون هندبال ثبت نام نموده ام، پیش از ظهر امروز استعفای خود را به وزارت ورزش و جوانان تقدیم کردم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اردوی ایتالیا برای تیم ملی هندبال قطعی شده است، گفت: تا الان صحبتی از لغو اردوی ایتالیا نبوده چرا که تیم ما بنا به درخواست ایتالیا می گردد و کل هزینه این اردو با کشور میزبان است، فقط اردوی اسلوونی است که باید هزینه اش از سوی فدراسیون تامین گردد که البته هزینه آن نیز نسبت به سایر کشورها کمتر است.

سرپرست مستعفی فدراسیون هندبال گفت: امیدوارم هزینه های این اعزام از سوی وزارت ورزش تامین گردد چون برنامه ریزی ها از قبل انجام شده و اگر این هزینه پرداخت گردد، تیم اسلوونی نیز اعزام خواهد شد و اگر قرار باشد هزینه این اردو پرداخت نگردد پس به مسابقات جهانی نیز نباید اعزام شویم.

وی در خاتمه گفت: در مجموع بعید می دانم اردوی اسلوونی لغو گردد چون تیم پیش از حضور در بازی های جهانی به این اردوی تدارکاتی احتیاج دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 477

به "نصیری: اردوی اسلوونی نیازمند بودجه و هزینه اردوی ایتالیا با میزبان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیری: اردوی اسلوونی نیازمند بودجه و هزینه اردوی ایتالیا با میزبان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید