مجری یمنی: 6 سال پیش به طرف سعودی ها سنگ پرتاب می کردیم امروز موشک بالستیک خبرنگاران

به گزارش مجله نایس پاتوق، یکی از مجریان شبکه المسیره یمن در پیامی توییتری نوشت که شش سال پیش یمنی ها به دنبال سنگ برای پرتاب کردن به سوی سعودی ها بودند، اما امروز با موشک بالستیک سعودی ها هدف قرار می گیرند.

مجری یمنی: 6 سال پیش به طرف سعودی ها سنگ پرتاب می کردیم امروز موشک بالستیک خبرنگاران

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، علی عبدالوهاب مجری شبکه یمنی المسیرة در پیغامی توییتری به تحولات مقاومت یمنی ها در برابر تجاوز ائتلاف سعودی به این کشور پرداخت.

وی در این پیغام توییتری نوشت: شش سال پیش دنبال سنگ یا چوب کبریت بودیم تا به سوی سعودی ها پرتاب کنیم و امروز به لطف خدا، با موشک های بالستیک و پهپاد آنها را هدف قرار می دهیم.

این فعال رسانه ای یمنی در پیغام توییتری دیگری نیز نوشت: شش سال پیش با صدای بمباران شدن صنعا، صعده، عمران، اب، ذمار و حجه بیدار می شدیم و امروز آل سعود با بمباران شدن راس تنوره، رابغ، ینبع، جیزان و الدمام بیدار می گردد.

تجاوز نظامی به یمن امروز (ششم فرودین 1400) وارد هفتمین سال می گردد. جنگی نابرابر که به گفته مقامات سازمان ملل بدترین فاجعه انسانی حال حاضر جهان را رقم زده است.

از شروع تجاوز ائتلاف سعودی به یمن تا سرانجام ژانویه 2021، 6 هزار و 190 زن و کودک یمنی جان خود را از دست داده اند و 6 هزار و 898 نفر دیگر زخمی شده اند. علاوه بر این، بر اساس میانگین از هر هزار تولدی که در یمن صورت می گیرد، 27 نوزاد مرده به جهان می آیند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1551

به "مجری یمنی: 6 سال پیش به طرف سعودی ها سنگ پرتاب می کردیم امروز موشک بالستیک خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجری یمنی: 6 سال پیش به طرف سعودی ها سنگ پرتاب می کردیم امروز موشک بالستیک خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید