مجارستان 1 ، 1 فرانسه، بازگشت نیمه تمام تیم دشان

به گزارش مجله نایس پاتوق، تیم ملی فرانسه در دیداری تماشایی برابر مجارستان با نتیجه 1-1 متوقف شد.

مجارستان 1 ، 1 فرانسه، بازگشت نیمه تمام تیم دشان

با ما سفر کنید و با تور مجارستان ارزان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاگردان دیدیه دشان در شبی که فرصت های زیادی را برای گلزنی از دست دادند، در نهایت با نتیجه 1-1 برابر مجارستان متوقف شدند تا با چهار امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند.

فرانسه بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 14 و روی ضربه زمینی کریم بنزما می توانست به گل اول برسد، اما گولاسچی ابتدا ضربه او در ادامه در ریباند به زیبایی ضربه آنتوان گریزمان را مهار کرد تا دروازه مجارستان بسته بماند.

دقایقی بعد و روی ارسال دقیق لوکاس دینیه از سمت چپ بود که تیم ملی فرانسه فاصله اس تا زدن گل اول نداشت، اما ضربه سر کیلیان امباپه با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 31 و با پاس تماشایی کیلیان امباپه، این بار کریم بنزما در مرکز محوطه جریمه مجارستان و بدون مدافع یارگیر صاحب رجحانن موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه این بار کیلیان امباپه در سمت راست محوطه و در زاویه ای سخت فرصت مناسبی برای زدن گل اول تیم ملی فرانسه داشت، اما ضربه او به تور کنار دروازه گولاسچی برخورد کرد.

اما در اوقات اضافی بود که آتیلا فیولا حرکتی بسیار خوب را از سمت چپ شروع نموده و بعد از ورود به محوطه با ضربه ای زمینی دروازه فرانسه را باز کرد تا مجارستان با رجحان 0-1 راهی رختکن گردد.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم پل پوگبا پشت محوطه جریمه مجارستان در فضایی مناسب می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه او دقیق نبود و به بیرون رفت.

در دقیقه 59 عثمان دمبله در سمت راست حرکت نموده و می توانست گل تساوی فرانسه را وارد دروازه مجارستان کند، اما ضربه او با بدشانسی به دیرک دروازه حریف برخورد کرد.

اما در دقیقه 65 فرانسه با ضدحمله ای سریع به گل رسید. توپربایی کیلیان امباپه و ارسال زمینی او از سمت راست با دفع توپ اشتباه مدافع مجارستان همراه شد تا آنتوان گریزمان سر رسیده و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه زننده گل تساوی لقب بگیرد.

دقایقی بعد و روی ارسال یک موقعیت ایستگاهی از سمت چپ به وسیله گریزمان، کیلیان امباپه فرصت خوبی برای زدن گل دوم فرانسه داشت، اما ضربه والی او دقیق نبود و از کنار دروازه گولاسچی به بیرون رفت.

در دقیقه 82 و روی پاس گریزمان بود که فرانسه تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما ضربه محکم کیلیان امباپه از نزدیکی دروازه را گولاسچی با یک عکس العمل فوق العاده دور کرد.

لحظاتی بعد کورنتین تولیسو از پشت محوطه شانس خود را برای باز کردن دروازه حریف امتحان کرد، اما ضربه زمینی او در اختیار گولاسچی نهاده شد. حملات فرانسه در ادامه مسابقه نتیجه ای نداشت و این ملاقات با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1700

به "مجارستان 1 ، 1 فرانسه، بازگشت نیمه تمام تیم دشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجارستان 1 ، 1 فرانسه، بازگشت نیمه تمام تیم دشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید