ماجرای خروج فرزند معاون رئیس جمهور از کشور ، رئیسی به معاونش هشدار داد؟

به گزارش مجله نایس پاتوق، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه گذشت آن دوران که مسئولانی مثل کوه پشت بچه ها خویش می ایستادند و صراحتا از مهاجرت و زندگی آنها در خارج از کشور دفاع می کردند، گفت: گرچه فرزندم متاهل و مستقل است اما هرگز قصد مهاجرت نداشته است.

ماجرای خروج فرزند معاون رئیس جمهور از کشور ، رئیسی به معاونش هشدار داد؟

به گزارش خبرنگاران، انسیه خزعلی در توئیتی گفت: اما امروز ... بعضی با ذوق زدگی از مهاجرت فرزند اینجانب گفتند؛ درحالی که سفر موقت کاری وی جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است.

وی توضیح داد: خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام بوده و وی در ماه های آینده به کشور باز می شود.

خزعلی ادامه داد: بی شک...بسترسازی برای تقویت فعالیت های دانش بنیان جاری در کشور، برخاسته از تعلق به وطن و مسئولیت پذیری است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: اعضای دولت مردمی و انقلابی به آرمان های انقلاب و سیاست های دولت وفادار بوده و خواهند بود.

به گزارش خبرنگاران، مهدی عرفاتی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت روز گذشته در توئیتی نوشت: اخیرا فرزند یک معاون وزیر برای ادامه تحصیل در یک کشور خارجی ویزا گرفته بود و قصد خروج داشت که به محض اطلاع رئیس جمهور، دستور صادر شد؛ اگر فرزند رفت، پدر هم برود! گذشت آن دوران که افتخار مقامات عالی دولت، اقامت بچه هاشان در خارج از کشور باشد. مسولان مراقب گشت ارشاد باشند.

همانطور که در توییت عرفاتی آمده تذکر رئیس جمهور به معاون یک وزیر دولت بوده و شایعه مهاجرت فرزند معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز کذب بوده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2102

به "ماجرای خروج فرزند معاون رئیس جمهور از کشور ، رئیسی به معاونش هشدار داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای خروج فرزند معاون رئیس جمهور از کشور ، رئیسی به معاونش هشدار داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید