فلیتس؛ استوری توییتر دوباره از کار افتاد

به گزارش مجله نایس پاتوق، فلیتس که نام خود را از کلمه انگلیسی fleeting به معنای زودگذر الهام گرفته است، به این منظور طراحی شده است تا به کاربران اجازه دهد بدون نگرانی از لایک خوردن و بازتوییت شدن، با فشار کمتری از محیط توییتر استفاده نمایند.

فلیتس؛ استوری توییتر دوباره از کار افتاد

فلیتس (Fleets) که قابلیت جدید توییتر برای انتشار استوری ها یا مطلب های کوتاه ویدیویی است، در سومین روز راه اندازی همچنان با مشکل روبه رو است. با استفاده از این قابلیت، کاربران توییتر می توانند با اضافه کردن متن یا توییتی از کاربر دیگر یا ارسال تصویر و ویدیو، مطلب های کوتاه منتشر نمایند.

پیش از این یک بار راه اندازی این قابلیت به خاطر مسائل فنی ای که برای توییتر ایجاد می کرد، به تأخیر افتاده بود. دیروز توییتر در بیانیه ای اظهار داشت: راه اندازی این قابلیت جدید را تا حل وفصل مسائل آن برای ثبات و عملکرد توییتر به تاخیر می اندازیم.

اگر هنوز این قابلیت را در توییتر خود ندارید، ممکن است چند روز دیگر طول بکشد که آن را دریافت کنید. استفاده از فلیتس از سوی شمار زیادی از کاربران توییتر مایه دلگرمی است. می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که فلیتس بهترین تجربه را برای همه فراهم خواهد نمود.

کاربران زیادی در توییتر مسائل فلیتس را گزارش داده اند. به نظر می رسد که توییتر این قابلیت را برای کاربرانش در سراسر دنیا فعال نموده است.

یکی از سخنگویان توییتر در بیانیه ای می گوید: بعضی از شما ممکن است پیغام بارگیری ناموفق فلیتس را دریافت نموده باشید یا تعداد کمی فلیتس را در بالای اپ خود مشاهده کنید. ما در حال برطرف مشکل هستیم. فلیتس به زودی به حالت عادی باز می گردد.

فلیتس که نام خود را از کلمه انگلیسی fleeting به معنای زودگذر الهام گرفته است، به این منظور طراحی شده است تا به کاربران اجازه دهد بدون نگرانی از لایک خوردن و بازتوییت شدن، با فشار کمتری از محیط توییتر استفاده نمایند.

با این حال، بسیاری از کاربران توییتر، از جمله الکساندریا اوکازیو کورتز، نماینده دموکرات کنگره، به دلیل استرسی که ممکن است این قابلیت برای کاربر ایجاد کند و نیز شباهت بیش از حد آن به قابلیت استوری در اسنپ چت و اینستاگرام، ابراز نگرانی نموده اند.

قابلیت ارسال استوری در اسنپ چت در اکتبر 2013 رونمایی شد. در آنجا استوری ها برای 24 ساعت در بالای صفحه برنامه ظاهر می گردد.

در سال 2016 اینستاگرام که متعلق به فیس بوک است، با الگوبرداری از اسنپ چت قابلیت استوری اینستاگرام را راه اندازی کرد. از آن موقع به بعد، یوتیوب، ایر بی اند بی، لینکد این، فیس بوک، اسکایپ و بسیاری از برنامه های دیگر نیز نسخه های خود را از مفهوم استوری راه اندازی نموده اند.

برخلاف قابلیت استوری در برنامک های دیگر، فلیتس بدون قابلیت های معمول امنیتی رونمایی شده است. هنگامی که شخصی از فلیتس کاربر دیگر بر روی موبایل خود عکس می گیرد، آن کاربر از این حادثه آگاه نمی گردد. همچنین، اگر کسی که شما او را بلاک نموده اید، شما را در یک فلیتس تگ کند، شما از آن خبردار نمی شوید.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1302

به "فلیتس؛ استوری توییتر دوباره از کار افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیتس؛ استوری توییتر دوباره از کار افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید