عیسی بیگ لو حذف شد، هادی پور راهی بازی نهایی شد

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگار اعزامی به گوانجو، در سومین روز از مسابقات تکواندوی بیست و هشتیمن دوره یونیورسیاد دانشجویان دنیا تکواندوکاران کشورمان کار خود را در بخش مبارزه شروع کردند. در مرحله یک چهارم نهایی وزن 68- کیلوگرم، وحید عیسی بیگ لو برابر دائه هان از کره جنوبی 2 بر یک باخت و از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند.

عیسی بیگ لو حذف شد، هادی پور راهی بازی نهایی شد

وی در دور نخست برابر اربر عظیم از سوئد با نتیجه 8 بر صفر به فزونی رسیده بود. سپس برابر با والدیسلاو ارونتی از مولداوی نهاده شد و با نتیجه 4 برصفر به فزونی رسید و در ادامه فزونی 6 بر2 مقابل لو از کانادا راهی مرحله یک چهارم نهایی شده بود.

اما آرمین هادی پور، نماینده وزن 54- کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی و در یک مبارزه جذاب و دیدنی کیم دائیک از کره جنوبی را 20 بر 4 شکست داد و راهی بازی نهایی شد. وی برای کسب مدال طلا باید با نماینده بلژیک مبارزه کند.

نماینده سبک وزن تکواندو کشوران در نخستین مبارزه خود در این رقابتها پیروز شد با نتیجه 24 بر 3 اولبیک موراتالیف، نماینده قرقیزستان را شکست دهد و در ادامه حریفی از مغولستان را 8 بر 3 مغلوب کرد و در مرحله یک چهارم نهایی این رقابتها نماینده تایلند 11 بر 5 شکست داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 407

به "عیسی بیگ لو حذف شد، هادی پور راهی بازی نهایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیسی بیگ لو حذف شد، هادی پور راهی بازی نهایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید