صفاری نطنزی به خبرنگاران اطلاع داد؛ برگزاری جلسه آنالیز ایرادات لایحه CFT با حضور علوی و ظریف، کارگروهی مرکب از مجلس، دولت، مجمع و شورا برای آنالیز ایرادات این لایحه تشکیل می گردد

به گزارش مجله نایس پاتوق، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از برگزاری نشست این کمیسیون با حضور دولت، شورای نگهبان، دولت و مجمع برای آنالیز لایحه CFT اطلاع داد.

صفاری نطنزی به خبرنگاران اطلاع داد؛ برگزاری جلسه آنالیز ایرادات لایحه CFT با حضور علوی و ظریف، کارگروهی مرکب از مجلس، دولت، مجمع و شورا برای آنالیز ایرادات این لایحه تشکیل می گردد

مرتضی صفاری نطنزی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با ، با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون، گفت: این نشست با حضور ظریف و علوی وزرای امور خارجه و اطلاعات، همچنین کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان و مسئولانی از مجمع تشخیص مصلحت برای آنالیز لایحه CFT و برطرف ایرادات شورای نگهبان برگزار گردید.

وی توضیح داد: در این جلسه مباحث مختلفی مطرح شد اما به نتیجه نرسید، لذا قرار شد کارگروهی مرکب از اعضای کمیسیون امنیت، وزارتخانه های اطلاعات و امور خارجه، مجمع تشخیص مصلحت و شورای نگهبان برای آنالیز ایرادات شورای نگهبان به این لایحه تشکیل گردد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: این کمیته بعد از آنالیز در صورت قابل اصلاح بودن موارد، متن پیشنهادی خود را به کمیسیون امنیت ارائه خواهد نمود تا بعد از جمع بندی به صحن علنی ارائه گردد.

صفاری نطنزی اظهار کرد: در صورت قابل اصلاح نبودن موارد و عدم پذیرش اصلاحات توسط شورای نگهبان، لایحه CFT به مجمع تشخیص مصلحت ارسال خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 95

به "صفاری نطنزی به خبرنگاران اطلاع داد؛ برگزاری جلسه آنالیز ایرادات لایحه CFT با حضور علوی و ظریف، کارگروهی مرکب از مجلس، دولت، مجمع و شورا برای آنالیز ایرادات این لایحه تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفاری نطنزی به خبرنگاران اطلاع داد؛ برگزاری جلسه آنالیز ایرادات لایحه CFT با حضور علوی و ظریف، کارگروهی مرکب از مجلس، دولت، مجمع و شورا برای آنالیز ایرادات این لایحه تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید