صعود درخشان لورکوزن و بازگشت پرگل منچستریونایتد به لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش مجله نایس پاتوق، تیم چهارم آلمان با اقتدار نماینده ایتالیا را حذف کرد و پرافتخارترین تیم انگلیس راحت تر از حد تصور پس از یک سال به لیگ قهرمانان اروپا بازگشت.

صعود درخشان لورکوزن و بازگشت پرگل منچستریونایتد به لیگ قهرمانان اروپا

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، در مهمترین بازی های شب دوم دور برگشت مرحله چهارم مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، لورکوزن با اقتدار در خانه اش با سه گل، لاتزیوی 10 نفره را شکست داد و منچستریونایتد هم 4 بر صفر در خانه بروژ بلژیک به رجحان دست یافت.

در بازی استادیوم بای آرنای لورکوزن، سه گل دقایق 40 چالهان اوغلو، 48 مهمدی و 88 بالعربی برای رجحان بر لاتزیو که به خاطر اخراج مائوریسیوی پراشتباه از دقیقه 68 ده نفره شد،کافی بود. به این ترتیب، لورکوزن ضمن جبران شکست یک بر صفر بازی رفت با رجحان مجموع 3 بر یک به مرحله گروهی لیگ قهرمانان راه یافت و لاتزیو را به لیگ اروپا تبعید کرد.

در دیگر بازی مهم شب گذشته کاپیتان وین رونی پس از یک آغاز فصل کابوس وار به یاد هت تریک در اولین بازی اروپایی اش برای منچستریونایتد مقابل فنرباغچه در دقایق 20، 49 و 57 سه گل زد و آندر هررای اسپانیایی هم در دقیقه 63 تیرخلاص را به پیکر تیم بروژ بلژیک و میشل پردوم، سرمربی معروفش شلیک کرد تا پرافتخارترین تیم انگلیس به لطف رجحان خیره کننده 7 بریک در مجموع پس از یک فصل دوری به لیگ قهرمانان بازگردد.

در سایر بازی ها،آپوئل نیکوزیای قبرس و آستانای قزاقستان به تساوی یک بریک رسیدند که آستانای کوچک به خاطر رجحان یک بر صفر در بازی رفت، برای اولین بار قزاقستان سابقاً آسیایی را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان صاحب نماینده کرد و به بزرگ ترین افتخار اروپایی اش دست یافت.

زسکا مسکوی روسیه در دیداری که یادآور فینال فصل 05-2004 جام یوفا بود به جبران شکست خفیف 2 بریک بازی رفت، 3 بریک در خانه، اسپورتینگ لیسبون را برد و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان رسید.

دیشب همچنین پارتیزان بلگراد 2 بر یک باته بلاروس را برد، اما رقیب به خاطر پیروزی یک بر صفر در بازی رفت و گل زده در خانه حریف بار دیگر به مرحله گروهی معترجحانن جام باشگاهی جهان پرواز کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 551

به "صعود درخشان لورکوزن و بازگشت پرگل منچستریونایتد به لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود درخشان لورکوزن و بازگشت پرگل منچستریونایتد به لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید