صحنه ای که راننده را در وسط جاده تا مرز سکته برد!

به گزارش مجله نایس پاتوق، ظاهر شدن مار روی برف پاکن ماشین در وسط جاده موجب وحشت راننده و همسرش شد.

صحنه ای که راننده را در وسط جاده تا مرز سکته برد!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی خبرنگاران، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه ظاهر شدن مار روی شیشه جلوی یک خودرو در وسط جاده را به تصویر می کشد. بنا به گزارش رسانه ها یک راننده به همراه همسرش در داخل خودرو حضور داشتند که با این صحنه وحشتناک روبه رو شدند.

در ویدئویی که یکی از آن ها با تلفن همراه خود تهیه کرد حرکت این مار روی برف پاکن خودرو را نشان می دهد. در این ویدئو این مار در حالی که به شکلی خطرناک روی سمت کاپوت ماشین حرکت می نماید دیده می گردد. در این ویدئو صدای همسر این مرد که با تماشا مار دچار ترس شده شنیده می گردد. در این ویدئو این زوج از داخل ماشین نظاره گر مار روی شیشه خودرو هستند. راننده مرد بلافاصله با تماشا مار تصمیم گرفت تا خودرو را در کنار جاده متوقف نموده تا مار از روی شیشه ماشین کنار بزند.

بیشتر بخوانید

این ویدئوی 21 ثانیه ای ابتدا در یوتیوب منتشر شد. این فیلم از زمان انتشار تا به امروز نزدیک به 3 هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران هم همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: برای منی که از مار وحشت دارم ترسناک بود. تصور کنید در جاده یا اتوبان مشغول رانندگی هستید و ناگهان یک مار روی شیشه جلوی ماشین شما ظاهر گردد.

در ادامه ویدئوی منتشر شده از این حادثه را مشاهده می کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1813

به "صحنه ای که راننده را در وسط جاده تا مرز سکته برد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحنه ای که راننده را در وسط جاده تا مرز سکته برد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید