شام آخر سال خانواده خبرنگاران

به گزارش مجله نایس پاتوق، در واپسین روزهای سال 96 خبرنگاران به رسم هر سال، مراسم شام آخر سال را در یکی از رستوران های تهران تدارک دید. در این مراسم که به پاس قدردانی از زحمات کارمندان و لیدرها در یک سال کاری برگزار گردید؛ کارمندان ستادی و لیدرهای خبرنگاران در کنار یکدیگر به صرف شام پرداختند و در محیطی گرم و صمیمی لحظات خاطره انگیزی را رقم زدند. اگر می خواهید ما را در این مراسم همراهی کنید و بدانید چه کسانی دست اندرکاران سفرهای تان هستند ادامه این مطلب را دنبال کنید.

شام آخر سال خانواده خبرنگاران

وقتی نام خانواده به میان می آید از واژه ای صحبت می کنیم که همه در کنار هم گوشه ای از چرخ زندگی را می چرخانند. به راستی که واژه خانواده به درستی می تواند خبرنگاران را در یک کلمه توصیف کند. هر بخش خبرنگاران در راستای یک هدف یعنی تدارک سفری امن و آسوده برای مسافران، گوشه ای از این چرخ را می چرخانند تا شما در یک آخر هفته دلچسب راهی سفری خاطره انگیز شوید.

حدود ساعت 8 شب روز چهارشنبه همکاران بخش های مختلف کم کم از راه رسیدند تا در کنار هم شبی به یادماندنی را تجربه نمایند. ساعتی از شب نگذشته بود که فضای رستوران پر شد از صدای گفتگوها و خنده های خبرنگارانیی ها.

با پر شدن سالن جناب آقای فاتحی، معاون محترم مدیرعامل خبرنگاران، سخنرانی کوتاهی از سالی که گذشت داشتند و آن را با آرزوی داشتن سالی پربارتر از 96 برای تک تک کارمندان به انتها رساندند.

با فرا رسیدن شام، گروه موسیقی نیز از راه رسیدند و فضای رستوران را گرم و صمیمی تر از پیش کردند. پس از صرف شام ومراسم موسیقی زنده هدیه هایی به رسم یادبود به لیدرهای عزیز تقدیم شد.

در انتها شب، همکاران با لبی خندان از گذراندن ساعاتی خاطره انگیز، راهی خانه های خود شدند تا سال 97 را با انرژی و شور فزون تر برای تدارک سفرهای مجذوب کننده تر از پیش برای مسافران شروع نمایند.

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2107

به "شام آخر سال خانواده خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شام آخر سال خانواده خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید