شارژر خورشیدی برای نصب بر سقف خودرو

به گزارش مجله نایس پاتوق، یک شرکت ژاپنی از فراوری صفحه خورشیدی قابل نصب بر روی سقف خودرو به منظور دریافت انرژی خورشید و تبدیل آن به برق خبر داده است.

شارژر خورشیدی برای نصب بر سقف خودرو

جهت دریافت خدمات اجرای طراحی بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از نیواطلس، با شارژ صفحه خورشیدی سقفی فراوری شده توسط شرکت یاکیما، تامین برق در نقاط دورافتاده و در مسافرت ها تسهیل می گردد.

این صفحه خورشیدی که سی بی ایکس سولار نام دارد، کم حجم بوده و به سادگی بر روی سقف خودرو نصب می گردد. وزن کم و هزینه پایین فراوری از جمله دیگر مزایای این محصول است.

صفحات خورشیدی سقفی مذکور قابلیت فراوری 36 وات انرژی را دارند و در فراوری آنها از ترکیبی مسی موسوم به گالیم سلنیید ایندیوم استفاده شده است. خروجی 5 ولت به وسیله دو پرت یو اس بی برای شارژ گوشی و دیگر وسایل همراه از جمله قابلیت های این صفحه خورشیدی است.

مقاومت در برابر فشار و ضربه و همین طور سرما و گرما از جمله دیگر مزایای این محصول است. دو مدل 16 سلولی و 18 سلولی صفحه خورشیدی مذکور به ترتیب به قیمت 849 و 949 دلار عرضه می شوند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 745

به "شارژر خورشیدی برای نصب بر سقف خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شارژر خورشیدی برای نصب بر سقف خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید