سیستان و بلوچستان در نمایشگاه گردشگری سلامت عمان معرفی می گردد

به گزارش مجله نایس پاتوق، معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از معرفی این استان در نمایشگاه گردشگری سلامت کشور عمان که 17 مهرماه برگزار می گردد، اطلاع داد.

سیستان و بلوچستان در نمایشگاه گردشگری سلامت عمان معرفی می گردد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از زاهدان، مجتبی میرحسینی صبح امروز در جلسه هماهنگی حضور سیستان و بلوچستان در نمایشگاه گردشگری سلامت کشور عمان گفت: بزرگ ترین رقابت بین المللی- تخصصی صنعت پزشکی کشور عمان، 17 تا 19 مهرماه با عناوین اصلی زیرساخت های پزشکی و بیمارستانی، مراقبت های پزشکی، دارو و گردشگری سلامت در شهر مسقط کشور عمان میزبان کشورهای منطقه و دنیا خواهد بود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در این نمایشگاه که برای چهارمین سال متوالی برپا می گردد علاوه بر معرفی توانمندی ها و قابلیت های تخصصی پزشکی، توسعه فعالیت های برون مرزی و استفاده هدفمند از فرصت های پیش رو برای توسعه گردشگری استان نیز در برنامه گروه اعزامی است.

وی ادامه داد: ارائه بسته های معرفی استان در حوزه گردشگری سلامت و سایر ظرفیت های گردشگری استان به کشورهای مختلف نیز از دیگر برنامه ها خواهد بود. جشنواره، نمایشگاه و همایش های مختلف درباره صنعت گردشگری به عنوان یکی از پردرآمد ترین منابع ارزی برای کشورها نقش بسیاری موثری در جذب گردشگر دارد.

میرحسینی اعلام کرد: با زدوده شدن زنگار ناامنی از چهره سیستان و بلوچستان که نتیجه تبلیغات هدفمند و کوشش دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی و همه مردم مهمانواز سیستان و بلوچستان است، این استان در فهرست مقاصد سفر گردشگران خارجی قرار گرفته است.

معاون اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با افزایش ورود مسافران و انتشار تجارب سفرشان در فضاهای مجازی، رسانه های صاحب نام دنیا نیز گزارش هایی را به معرفی سیستان و بلوچستان به عنوان مقصدی دیدنی، جدید، منحصر به فرد و ناشناخته اختصاص می هند و در نتیجه همه اینها استان در جهت رونق و توسعه قرار خواهد گرفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 488

به "سیستان و بلوچستان در نمایشگاه گردشگری سلامت عمان معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستان و بلوچستان در نمایشگاه گردشگری سلامت عمان معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید