سیاستمداران و افراد سرشناس با این بی ام و سفر می نمایند

به گزارش مجله نایس پاتوق، بی ام و i 7 و مدل های سری 7 دیگر (G 70) به وسیله VR 9 که یکی از بالاترین سطوح گواهی نامه بالستیک برای خودرو های غیرنظامی است، مجهز به سیستم های حفاظتی شده است. طبق گفته این خودروساز آلمانی، i 7 Protection، که در کارخانه BMW دینگولفینگ ساخته شده است، اولین سدان حفاظتی دنیا با پیشرانه تمام الکتریکی خواهد بود.

سیاستمداران و افراد سرشناس با این بی ام و سفر می نمایند

به گزارش خبرآنلاین، در جدیدترین تصاویر سری 7 که به وسیله BMW منتشر شده است، شیشه های کناری به شدت ترک خورده، اما از نظر ساختاری، سالم به نظر می رسند.

بدنه با صد ها سوراخ گلوله سوراخ شده است، اما فضای داخلی آرام به نظر می رسد. هیچ خرده شیشه ای روی زمین یا صندلی ها وجود ندارد و چرم دوخته شده به خوبی به نظر می رسد. به این علت که خودروی مورد بحث، سری 7 معمولی نیست، بلکه یک مدل محافظتی است.

بدنه i 7 Protection از فولاد زرهی ساخته شده و طبق گفته بی ام و، می تواند مهمات 7.62 X 54 R را نگه دارد که گلوله های زره پوش هستند. برای محافظت در برابر گلوله، نمای بیرونی از آلیاژ فولادی تشکیل شده است، در حالی که سقف و زیر بدنه نیز از مواد زره پوش برای محافظت در برابر حملات هوایی و مواد منفجره ساخته شده است.

در نسخه بنزینی، مخزن سوخت دارای یک محفظه مخصوص است که می تواند پس از اصابت گلوله، خود را ببندد تا از اتلاف سوخت جلوگیری کند.

لاستیک ها نیز هدفمند به نظر می رسند. این خودرو از آلیاژ های 20 اینچی و لاستیک های میشلن PAX بهره می برد که حتی با افت فشار کلی، می توانند با سرعت 50 مایل بر ساعت حرکت نمایند.

در خصوص تفاوت ها، BMW می گوید که مدل های محافظ را تا حد امکان محتاطانه جلوه می دهد، به همین علت است که لاستیک های run-flat و نگهدارنده پرچم بالای گلگیر های جلو تنها عناصر بصری منحصربه فرد هستند.

مشتریان بعلاوه می توانند مدل های حفاظتی را با مواردی مانند سیستم تامین هوای تازه، کپسول های آتش نشانی با تخلیه اتوماتیک و دستی، چراغ های چشمک زن و گیرنده های رادیویی همراه نمایند.

i 7 پروتکشن از موتور های M 70 استفاده می نماید. این دو موتور، 544 اسب بخار قدرت و 744 نیوتون متر گشتاور فراوری خواهند کرد. با تمام این پوشش سنگین، رسیدن از سرعت صفر تا صد کیلومتر بر ساعت در 9.0 ثانیه انجام می گردد. حداکثر سرعت به 99 مایل بر ساعت محدود شده است.

آمار دقیق برد هنوز منتشر نشده است، اما بی ام و می گوید که راندمان WLTP تقریبی، 30 کیلووات ساعت در هر 100 کیلومتر است. با توجه به ظرفیت باتری قابل استفاده 101.7 کیلووات ساعت i 7، برد تقریبی حدود 210 مایل خواهد بود. این به طور قابل توجهی کمتر از برد i 7 M 70 معمولی است که بردی معادل 295 مایل دارد.

این سدان با ویژگی های شیک مانند نمایشگر خمیده BMW، سیستم صدای فراگیر B&W با 28 بلندگو، در میان انبوهی از ویژگی های دیگر، با لوکس همتای غیربالستیکی خود مطابقت دارد.

BMW قیمت را مخفی نگه داشته و قطعا فراتر از قیمت 170 هزار دلاری نسخه عادی است. این مدل در انحصار اروپا خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1402 بروزرسانی: 20 مرداد 1402 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2246

به "سیاستمداران و افراد سرشناس با این بی ام و سفر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاستمداران و افراد سرشناس با این بی ام و سفر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید