سرنشینان دراگون شهریور به زمین بازمی گردند

به گزارش مجله نایس پاتوق، فضاپیمای کرو دراگون که آخر ماه می دو فضانورد ناسا را به ایستگاه بین المللی فضایی برد، آنها را تا خاتمه ژوئن به زمین بازمی گرداند.

سرنشینان دراگون شهریور به زمین بازمی گردند

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از اسپیس فلایت، فضاپیمای کرو دراگون که آخر ماه می دو فضانورد ناسا را به ایستگاه بین المللی فضایی برد، آنها را تا خاتمه ژوئن به زمین بازمی گرداند.

داوگ هرلی و باب بنکن، دو فضانورد آمریکایی هستند که توسط فضاپیمای شرکت خصوصی به ایستگاه بین المللی فضایی رفتند.

برنامه دقیق بازگشت هورلی و بهنکن به کره زمین به عوامل مختلفی از جمله عملکرد سفینه فضایی کرو دراگون، پیشرفت کار آنها در ایستگاه فضایی و شرایط آب و هوایی در مناطق فرود کپسول در اقیانوس اطلس و موارد دیگر وابسته است.

مأموریت Crew Dragons Demo-2، نخستین مأموریت اسپیس ایکس برای حمل فضانوردان طبق برنامه ریزی پیش می رود و تا مرحله موفقیت آمیز بوده است.

قبل از پرتاب، مقامات ناسا گفتند که پرواز آزمایشی Crew Dragon بسته به طیف وسیعی از عوامل فنی و آب و هوایی می تواند از یک تا چهار ماه دوام داشته باشد.

مقامات ناسا می گویند، ما طول ماموریت Demo-2 را معین نکردیم تا اینکه خدمه را در مدار قرار دادیم و عملکرد اژدها را دیدیم؛ دراگون خیلی خوب کار می نماید، بنابراین فکر می کنیم معقول است که خدمه یک یا دو ماه در آنجا بمانند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1029

به "سرنشینان دراگون شهریور به زمین بازمی گردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنشینان دراگون شهریور به زمین بازمی گردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید