زیدان: هیچ رئالی ای وجود ندارد که فکر کند ما نمی توانیم فاتح لیگ شویم

به گزارش مجله نایس پاتوق، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می گوید تیمش برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لالیگا کوشش خواهد نمود.

زیدان: هیچ رئالی ای وجود ندارد که فکر کند ما نمی توانیم فاتح لیگ شویم

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان با وجود اینکه تیمش با بحران مصدومیت دست و پنجه نرم می نماید، شب گذشته (سه شنبه) در دیداری معوقه از هفته نخست لالیگای اسپانیا، پیروز شد میهمان خود تیم ختافه را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و به رده دوم جدول رده بندی صعود کند. وی پس از این بازی گفت: برنامه ما این بود که وینیسیوس را بیرون بکشیم اما سپس ماروین پارک به خودش آسیب زد و ما مجبور شدیم برنامه مان را تغییر دهیم.

وی اضافه کرد: ما در این بازی باید خودمان را با شرایط وفق می دادیم، چون غایبان زیادی داشتیم. ما تحلیل خوبی از این بازی داشتیم و برای بازیکنانم خوشحالم چون پیروزی در این بازی آسان نبود. ما خیلی خوب بودیم به خصوص در فاز دفاعی. من فکر نمی کنم رئالی ای وجود داشته باشد که فکر کند ما نمی توانیم فاتح لیگ شویم. برعکس، طرفداران ما همواره فکر می نمایند که ما می توانیم اوضاع را تغییر دهیم و این کاری است که برایش کوشش خواهیم کرد.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید صحبت های خود را اینطور به انتها برد: با وجود مشکلاتی که داریم اما به کارمان ادامه خواهیم داد و به کاری که می کنیم، باور داریم. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در پیش داریم.

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی کهکشانی ها هم اعلام نمود: این پیروزی اعتماد به نفس زیادی به ما داد. من بر این باورم که ما در جهت بازگشت به بهترین فرم خود هستیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1483

به "زیدان: هیچ رئالی ای وجود ندارد که فکر کند ما نمی توانیم فاتح لیگ شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: هیچ رئالی ای وجود ندارد که فکر کند ما نمی توانیم فاتح لیگ شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید