لالیگا، رئال مادرید در خانه اسپانیول باخت، سومین بازی بدون برد متوالی در کارنامه کهکشانی ها

به گزارش مجله نایس پاتوق، دیدارهای هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با ثبت یک نتیجه غیرمنتظره در کارنامه تیم رئال مادرید ادامه پیدا کرد.

لالیگا، رئال مادرید در خانه اسپانیول باخت، سومین بازی بدون برد متوالی در کارنامه کهکشانی ها

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای هشتمین هفته از رقابت های لالیگای اسپانیا، امروز (یکشنبه) تیم های فوتبال رئال مادرید و اسپانیول در استادیوم کورنیا ال پرات به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 2 بر یک اسپانیول به انتها رسید.

در این بازی رائول دتوماس در دقیقه 17 و الیکس ویدال در دقیقه 60 گل های اسپانیول را به ثمر رساندند. کریم بنزما در دقیقه 71 یکی از گل های خورده را برای رئال مادرید جبران کرد اما این گل برای فرار کهکشانی ها از شکست کافی نبود.

این سومین بازی بدون برد متوالی رئال مادرید پس از تساوی بدون گل خانگی مقابل ویارئال و باخت خانگی مقابل شریف در لیگ قهرمانان اروپا بود که سبب شد که شاگردان کارلو آنچلوتی نتوانند حاشیه امنیت خود را در صدر جدول افزایش دهند.

اسپانیول هم با کسب دومین پیروزی اش در این فصل 9 امتیازی شد و به رده دوازدهم صعود کرد.

در ادامه بازی های هفته هشتم لالیگا، امشب سه بازی دیگر برگزار می گردد که در دو بازی همزمان نخست از ساعت 20 به وقت تهران، ختافه میزبان رئال سوسیه داد است و ویارئال از رئال بتیس پذیرایی می نماید. در آخرین بازی هم از ساعت 22:30 گرانادا در خانه به مصاف سویا می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1793

به "لالیگا، رئال مادرید در خانه اسپانیول باخت، سومین بازی بدون برد متوالی در کارنامه کهکشانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، رئال مادرید در خانه اسپانیول باخت، سومین بازی بدون برد متوالی در کارنامه کهکشانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید