زیدان: هنوز راه زیادی تا انتها لالیگا باقی مانده است، تا آخر می جنگیم

به گزارش مجله نایس پاتوق، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید همچنان نسبت به قهرمانی تیمش در لالیگا امیدوار است.

زیدان: هنوز راه زیادی تا انتها لالیگا باقی مانده است، تا آخر می جنگیم

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته سی ودوم لالیگای اسپانیا مقابل میهمان خود رئال بتیس تن به تساوی بدون گل دادند، پس از این بازی گفت: چیزی که واضح است، اینکه در این بازی دو امتیاز از دست دادیم. ما در کارهای دفاعی خیلی خوب بودیم اما در فاز هجومی کمبودهای زیادی داشتیم. ما چیزهایی کم داشتیم و در خط حمله خوب نبودیم.

وی اضافه نمود: دو امتیاز در تقابل با بتیس از دست دادیم، اما روی بازی سه شنبه خود با چلسی (در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا) تمرکز داریم. هنوز راه زیادی تا خاتمه لالیگا باقی مانده است و ما تا آخر می جنگیم. هنوز چیزی تمام نشده است. ما در این بازی چیزی کم داشتیم، اما مسئله ای نیست. ما برای بازی بعدی (چلسی) آماده ایم که دشوارترین بازی کل فصل مان خواهد بود.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید همچنین درباره هافبک بلژیکی اش که با رهایی از بند آخرین مصدومیتش در 15 دقیقه خاتمهی این ملاقات به میدان رفت و عملکرد تأثیرگذاری را هم از خود به نمایش گذاشت، گفت: اِزار واقعاً تأثیرگذار بود. همه ما خوشحالیم که ادن را دوباره در زمین می بینیم چون او بازیکنی است که به ما یاری خواهد نمود.

رئال مادرید با این تساوی 71 امتیازی شد و همچنان پشت سر اتلتیکومادرید 73 امتیازی و در رده دوم جدول رده بندی لالیگا قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1578

به "زیدان: هنوز راه زیادی تا انتها لالیگا باقی مانده است، تا آخر می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: هنوز راه زیادی تا انتها لالیگا باقی مانده است، تا آخر می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید