تورهای چین: رگولاتوری چین در پی قوانین تازه امنیت سایبری

به گزارش مجله نایس پاتوق، رگولاتوری فضای سایبری چین روز یکشنبه پیشنهاد داد شرکت هایی که خواهان دریافت لیست های سهام در هنگ کنگ هستند، در صورتی که این لیست ها حاوی داده های مربوط به امنیت ملی باشد، باید با هدف حفظ امنیت سایبری مورد بازرسی قرار بگیرند.

تورهای چین: رگولاتوری چین در پی قوانین تازه امنیت سایبری

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، علاوه بر این پلتفرم های بزرگ اینترنتی که در پی تاسیس مراکزی در خارج چین بوده یا قصد دارند مراکز تحقیقاتی در خارج از چین راه اندازی نمایند باید گزارشی در خصوص عملکرد و برنامه هایشان را تقدیم رگولاتوری نمایند.

بر اساس پیش نویس این طرح که به وسیله اداره فضای سایبری چین ارائه شده، عموم مردم حق دارند در خصوص روش های بهینه سازی سیاست های حریم شخصی پلتفرم های مذکور اظهارنظر نمایند یا اصلاحیه هایی را ارائه نمایند تا حقوق کاربران چینی بهتر تامین گردد.

شرکت هایی که بیش از 100 میلیون کاربر اینترنتی در روز دارند باید هرگونه تغییرات مرتبط با سیاست حریم شخصی کاربران را به دولت اعلام نموده و موافقت رگولاتوری چین را جلب نمایند.

علاوه بر این شرکت هایی که خدمات پیغام رسان به کاربران چینی ارائه می نمایند هم باید از این دستورالعمل پیروی نمایند و با هدف جلوگیری از انحصارطلبی از محدودیت دسترسی کاربران به دیگر پلتفرم های رقیب یا جلوگیری از انتقال فایل ها به دیگر پلت فرم های اینترنتی خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1862

به "تورهای چین: رگولاتوری چین در پی قوانین تازه امنیت سایبری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: رگولاتوری چین در پی قوانین تازه امنیت سایبری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید