رکورد مجذوب کننده یحیی گل محمدی در سال نو

به گزارش مجله نایس پاتوق، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته توانست گل گهر سیرجان را در استادیوم آزادی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از پیش رو بردارد و حالا در هر دو جام مدعی قهرمانی است.

رکورد مجذوب کننده یحیی گل محمدی در سال نو

سرخپوشان رقابت فشرده ای در صدر جدول لیگ برتر با سپاهان و استقلال دارند. این در حالی است که در جام حذفی هم با آبی پوشان برای لمس جام در رقابت هستند. شاگردان گل محمدی باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف طرفدار بروند و در صورت فزونی با یکی از دو تیم استقلال و نساجی در فینال روبرو خواهند شد.

این در حالی است که آمار نشان می دهد سرخپوشان در برترین حالت در فصل خود هستند. هر چند ممکن است کوچکترین لغزش برای گل محمدی و شاگردانش، گران تمام گردد.

زمانی که پرسپولیس در آخرین بازی سال قبل در استادیوم آزادی مغلوب ژوزه مورایس و شاگردانش شد، خیلی ها از تیم گل محمدی ناامید شدند، اما چهره پرسپولیس در سال 1402 تغییر کرد تا جایی که با گذشت 41 روز از این سال، پرسپولیسی ها رکورد کسب 100 درصد فزونی را از آن خود کردند تا دوباره به صدر جدول لیگ بازگردند و در جام حذفی هم مدعی اصلی باشند.

پرسپولیس سال تازه را با برد مقابل مس رفسنجان شروع کرد و پس از آن برابر ملوان و مس کرمان به فزونی رسید. استقلالِ ساپینتو قربانی بعدی پرسپولیس بود و حالا گل گهر در جام حذفی هم آخرین تیمی بود که در سال تازه مقابل شاگردان گل محمدی بازی خود را واگذار کرد و دستش از جام کوتاه ماند.

پرسپولیس در سال تازه در پنج بازی 10 گل به ثمر رسانده که سهم گولسیانی با به ثمر رساندن سه گل بیشترین سهم را داشته است. پس از آن هم عیسی آل کثیر، سعید صادقی و مهدی ترابی نفرات دو گله سرخپوشان هستند و لیاندرو پریرا تنها بازیکنی است که در این سال یک گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده است.

حالا سرخپوشان در لیگ با پیکان، گل گهر و نساجی بازی دارند که هر کدام از این تیم ها دنبال این هستند تا مانع این پرسپولیس بی رحم شوند. از طرفی طرفدار هم در جام حذفی و یکی از دو تیم استقلال و نساجی هم در فینال احتمالی رقیبان پرسپولیس در این فصل هستند و سرخپوشان با حفظ این روند و فزونی در پنج بازی دیگر می توانند دو جام دیگر بگیرند.

منبع: فرارو
انتشار: 12 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1402 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2206

به "رکورد مجذوب کننده یحیی گل محمدی در سال نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد مجذوب کننده یحیی گل محمدی در سال نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید