تور فرانسه ارزان: رستوران های نیس، شهر ساحلی فرانسه

به گزارش مجله نایس پاتوق، نیس، یکی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری در فرانسه است. این شهر رستوران های فوق العاده ای که دارد که لذیذترین غذاهای فرانسوی و بین المللی را سرو می نمایند.

تور فرانسه ارزان: رستوران های نیس، شهر ساحلی فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

نیس، به عنوان شهر اصلی بندری فرنچ ریورا (خط ساحلی در گوشه جنوب شرقی فرانسه، بر کناره دریای مدیترانه)، هواداران ساحل، علاقه مندان به تاریخ و جستجوگران فرهنگ را برای تعطیلات به سواحل مدیترانه ای خود، جذب می نماید.

نیس، یکی از زیباترین شهرهای فرانسه و یکی از لوکس ترین مقاصد گردشگری در این کشور است. نیس را به خطوط ساحلی زیبا در حاشیه آب های لاجوردی مدیترانه می شناسند. معماری قرون وسطایی فرانسوی و ایتالیایی و فرهنگ و هنر غنی این شهر از مجذوب نماینده ترین دیدنی های نیس برای گردشگران است. در کنار همه این زیبایی های طبیعی و تاریخی، یکی از تفریحات مجذوب نماینده و فراموش نشدنی در نیس، غذا خوردن در رستوران های فوق العاده این شهر است. در ادامه تعدادی از برترین رستوران های شهر را معرفی می کنیم که برخی از آن ها معروفیت جهانی دارند.

رستوران Le Chantecler

برای اینکه غذا خوردن در رستوران های لوکس را با بالاترین کیفیت در نیس تجربه کنید، بدون تردید رستوران Le Chantecler را انتخاب کنید که موقعیت مکانی فوق العاده ای دارد. این رستوران در یک گردشگاه ساحلی واقع شده است و چشم اندازهایی دیدنی دارد. تخصص اصلی این رستوران در سرو غذاهای سنتی فرانسوی است و دو ستاره میشلن دارد. سرآشپز رستوران، یک سرآشپز محلی است و منوی رستوران، منویی مفصل از غذاهایی لذیذ است که شامل غذاهای مشهور فرانسوی و غذاهای ویژه روزانه است.

هر غذا با نهایت دقت و ظرافت، تهیه و سرو می گردد و یک نوشیدنی در کنار آن معرفی می گردد. فضای داخلی رستوران بسیار مجلل و باشکوه و یادآور فرانسه قرن هجدهم است. دیوارهای صورتی، لوسترهای باشکوه و نقاشی های زیبا، فضای داخلی این رستوران را به زیبایی زینت داده است. غذا خوردن در این رستوران مقرون به صرفه نیست، ولی بدون شک ارزش هزینه کردن دارد.

رستوران Le Vingt4

رستوران Le Vingt4 رستورانی مدرن و شیک و برترین انتخاب برای غذا خوردن در نیس است. منوی روز و شب این رستوران مختصر است، ولی مجموعه ای از برترین غذاهای مدرن با الهام از آشپزی فرانسوی را دربر می گیرد. ماهی سرخ شده با سس سالسای مخصوص، خوراک اردک با سس ترش مخصوص و همبرگر توفوی خانگی از جمله غذاهایی است که در منوی رستوران دیده می گردد.

در کنار هر غذا، دو پیشنهاد برای نوشیدنی ارائه شده است. فضای داخلی این رستوران بسیار مدرن است و جایگاه ها و نیمکت های زیبا با میزهای چوبی دارد. دیوارهای رستوران با آثار هنری مجذوب نماینده تزیین شده است. اگر خوش شانس باشید، در زمان حضور شما در رستوران، موسیقی زنده به وسیله هنرمندان بومی اجرا خواهد شد که تجربه ای به یادماندنی است.

رستوران La Roustide

رستوران محبوب La Roustide یکی از برترین رستوران های شهر برای خوردن غذاهای سنتی فرانسوی است. این رستوران را بیش از هر چیز به خاطر تنوع غذاهای قارچی می شناسند. در این منطقه شش نوع قارچ خوراکی رشد می نماید و این رستوران از هر شش نوع قارچ در تهیه انواع غذاها استفاده می نماید. از سیب زمینی پخته با روکش قارچ گرفته تا انواع سوپ و خوراک در منوی رستوران پیدا می گردد. ریزوتو و جگر چرب از دیگر غذاهای مشهوری است که در این رستوران می توانید نوش جان کنید.

این رستوران مجذوب نماینده، فضایی گرم و آرام دارد. وسایل چوبی و لوسترهای زیبا، بر مجذوب نمایندهیت دکوراسیون آن افزوده اند. نور ملایم رستوران آن را به برترین جای شهر برای برگزاری قرارهای عاشقانه تبدیل نموده است.

رستوران الیویرا (Oliviera)

رستوران الیویرا در منطقه قدیمی شهر قرار گرفته است؛ رستورانی فوق العاده که غذاهای مدیترانه ای سرو می نماید و در تهیه آن ها از انواع روغن زیتون های محلی بهره می برد.

رستوران الیویرا در سال 2000 افتتاح شده و در این مدت کوتاه، هواداران پروپاقرصی پیدا نموده است. برای تهیه غذاهای این رستوران از برترین و تازه ترین روغن های ارگانیک بومی استفاده می گردد که از نواحی اطراف فراوری می شوند. اوبرژین الیویرا یکی از غذاهای رستوران است که با بادمجان، پنیر بز، فلفل قرمز کبابی و روغن زیتون تهیه می گردد.

به محض ورود به رستوران، صاحب رستوران به نام ندیم بیروتی و کارکنان رستوران از شما دعوت می نمایند که انواع متنوع و بی نظیر روغن های زیتون را تست کنید. بعد از خوردن غذا می توانید از فروشگاه رستوران روغن های محلی خریداری کنید و یکی از دستورهای غذایی معطر رستوران را در خانه امتحان کنید. امکان خرید روغن ها به وسیله وب سایت رستوران نیز فراهم شده است.

رستوران Keisuke Matsushima

رستوران Keisuke Matsushima را سرآشپزی به نام کی ماتسوشیما اداره می نماید که یکی از شناخته شده ترین سرآشپزهای نیس است. این رستوران فوق العاده ستاره میشلن دارد و منوی متنوع و مبتکرانه آن، غذاهای ترکیبی و لذیذی فرانسوی و ژاپنی سرو می نماید که با برترین محصولات و مواد غذایی محلی و فصلی تهیه می شوند.

علاوه بر غذاهای لذیذ تلفیقی، منوی قابل توجهی از انواع نوشیدنی و دسر در این رستوران عرضه می گردد. این رستوران یکی از محبوب ترین رستوران های شهر است و به غیر از گردشگران، مورد توجه بسیاری از اهالی شهر نیز قرار گرفته است. این رستوران در چند قدمی از دریا قرار گرفته است و برترین انتخاب برای خوردن شام یا ناهار لذیذ در فضایی دوست داشتنی است.

کافه و رستوران Le Séjour

کافه و رستوران Le Séjour یکی از مجلل ترین رستوران های نیس و بین اهالی شهر و گردشگران بسیار محبوب است. این رستوران را به خاطر هنر بی نظیر آشپزی فرانسوی و کیفیت فوق العاده غذاهایش می شناسند. این رستوران، خانوادگی اداره می گردد و منویی بسیار متنوع از غذاهای سنتی و مدرن فرانسوی را عرضه می نماید. غذاها به زیبایی سرو می شوند. این رستوران در یک خانه مدرن واقع شده و دکوراسیون آن را طوری طراحی نموده اند که احساس می کنید در خانه یکی از اهالی به مهمانی دعوت شده اید. تزیینات این رستوران شامل انواع قاب عکس، گلدان، کتاب و لامپ های زیبا است که شبیه به تزیینات خانگی است. بعد از اینکه غذا خوردید، در بالکن رستوران می توانید نوشیدنی های متنوعی را امتحان کنید.

رستوران Les Pêcheurs

نام رستوران Les Pêcheurs به معنای ماهیگیران است. این رستوران در یک موقعیت مکانی عالی یعنی در بندر نیس واقع شده است. همان طور که از نام این رستوران تعیین است، این رستوران غذاهای دریایی سرو می نماید. در منوی رستوران، انواع غذاهای دریایی با توجه به تازه ترین صید روز ارائه می گردد. یکی از غذاهای محبوب این رستوران، خوراک ماهی طعم دار شده با شیر نارگیل و جعفری است. لابستر گریل شده با سس کره ای با طعم سیر یکی دیگر از غذاهای محبوب رستوران است.

سقف چوبی، ستون، دیوارهای رنگ آمیزی شده از ویژگی های تزیینات دکوراسیون رستوران است. جایگاه هایی در فضای باز در یک تراس مجذوب نماینده دارد که از آنجا می توانید چشم اندازهای زیبایی از بندر را ببینید که ساحل صخره ای در پس زمینه آن قرار گرفته است.

رستوران La Rossettisserie

اگر از دوستداران غذاهای گوشتی هستید، حتما باید به رستوران La Rossettisserie سر بزنید. در این رستوران انواع غذاهای تهیه شده با گوشت قرمز و ماکیان سرو می گردد.

این غذاها را با دقت فراوان و با برترین دستورهای سنتی خانوادگی تهیه می نمایند. انواع غذاهای تهیه شده با گوشت های کبابی و گریل شده در این رستوران با تنوع بی نظیری از ساید دیش مثلا پوره سیب زمینی یا راتاتویی سبزیجات سرو می شوند.

برای مهمانان ماجراجو، بخشی از رستوران با تم غار طراحی شده و در زیرزمین قرار گرفته است. دیوارهای سنگی، درب های طاق دار و شمعدان های قدیمی در این بخش قرار گرفته است. این رستوران در یک خیابان شلوغ در منطقه قدیمی شهر قرار گرفته است و غذا خوردن در آن، بدون تردید ارزش هزینه کردن دارد.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1997

به "تور فرانسه ارزان: رستوران های نیس، شهر ساحلی فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: رستوران های نیس، شهر ساحلی فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید