راهنمای سفر به بوستون، زیبایی حیرت آور در ایالات متحده

به گزارش مجله نایس پاتوق، وقتی در بوستون بسر می برید، هرگز بیکار نخواهید بود و کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن وجود دارند؛ می توانید در جهت مشهور آزادی Freedom Trail قدم بزنید؛ یک بعدازظهر پر آرامش را در پارک بوستون کامن Boston Common بگذرانید؛ فرزندان خود را به بازدید از آکواریوم نیو انگلند New England Aquarium ببرید و یا سری به یکی از بارهای ایرلندی متعدد این شهر بزنید. مردم بوستون این شهر را بخاطر تاریخچه غنی، جامعه هنری پر شور و فعالیت های فراوان و متنوعی که برای همه از خانواده ها گرفته تا افراد مجرد و زوج ها موجود هستند دوست دارند، اما این حجم از فعالیت های موجود برای بازدیدنمایندگان می تواند گیج نماینده باشد؛ اینکه بین گشت و گذار در جهت آزادی Freedom Trail و وقت گذرانی در گالری های هنری و موزه های متعدد بوستون یکی را انتخاب کنید، می تواند بسیار سخت باشد؛ ممکن است شما یک روز ایده آل را در قایق سواری روی رودخانه چارلز Charles River تعریف کنید یا هوادار ورزش باشید و ترجیح بدهید به ورزشگاه بیس بال فنوی پارک Fenway Park بروید و بیس بال تماشا کنید. فرقی نمی کند علایق شما چه چیزهایی باشند؛ چه به فعالیت های خانوادگی علاقمند باشید، چه به ماجراجویی های هیجان انگیز در طبیعت و چه ترجیح دهید به بهترین نقاط شهر برای تجربه زندگی شبانه بروید و یا خودتان را در فرهنگ محلی بوستون غرق کنید، در این نوشتار که راهنمای سفر به بوستون بوده، ما مهمترین چیزهایی که مردم محلی این شهر و متخصصان گردشگری می توانند به شما توصیه نمایند و جاهای دیدنی بوستون را برایتان می شماریم.

راهنمای سفر به بوستون، زیبایی حیرت آور در ایالات متحده

راهنمای سفر به بوستون: گشت و گذار در کوچکترین محله بوستون

بوستون یکی از تاریخی ترین شهرهای آمریکا به شمار می رود و چندین موزه کلاس دنیای مهم در این شهر وجود دارند که بسیار ارزشمند هستند و می بایست حتما از آن ها بازدید کنید. اما، ابتدا بهتر است صبحانه خود را در مایک اند پتیز Mike and Pattys که یک رستوران بسیار کوچک بوده و انواع ساندویچ تخم مرغ، پنیر را به بازدیدنمایندگان عرضه می نماید، صرف نمایید. سپس، سری به بی ویلج Bay Village که کوچک ترین محله این شهر است، بزنید و از قدم زدن در آن لذت ببرید. سپس، از آنجا به سمت غرب و مرکز پرودنشال Prudential Center بروید. در این منطقه می توانید به خرید کردن مشغول شوید یا به بازدید از مرکز علوم مسیحی Christian Science Center و استخر انعکاسی آن بزنید؛ یک میدان چند ضلعی بزرگ با یک استخر کم عمق فوق العاده در مرکز و یک فواره عظیم که در مجموع یک نقطه محبوب تابستانی برای بچه هایی که به دنبال خنک شدن هستند. توصیه ما این است که دوربین خود را در راهنمای سفر به بوستون حتما همراه داشته باشید، زیرا در این نقطه زیبا و خارق العاده به آن احتیاج پیدا خواهید کرد.

راهنمای سفر به بوستون: ملاقات با کیتار خرسه

ممکن است در راهنمای سفر به بوستون به نظرتان بیاید که یک نوازنده کیتار (سازی بین گیتار و کیبورد) که لباس خرسی به تن دارد و ماسک خرس به صورت زده، چیز خاص و جالبی نیست، اما کیتار خرسه Keytar Bear یکی از محبوب ترین اجراگرهای خیابانی در شهر بوستون به شمار می رود؛ او آنقدر مشهور و محبوب است که وقتی در گذشته یکبار توسط آدم های وحشتناک مورد حمله نهاده شد، هواداران او کمپینی تشکیل دادند و بیش از 5000 دلار برای یاری کردن به او جمع آوری کردند. اگر به طور اتفاقی این نوازنده کیتار را در کنار ایستگاه قطار یا یک مکان عمومی دیگر پیدا کردید، مطمئن باشید از گوش دادن به موسیقی که می نوازد لذت خواهید برد و احساس بسیار خوبی در میان جاهای دیدنی بوستون پیدا خواهید کرد.

راهنمای سفر به بوستون: بازدید از منطقه تاریخی ساوث اند

ساوث اند South End یکی از زیباترین جاهای دیدنی بوستون بوده و در روزهای آخر هفته، مکانی محبوب برای خرید کردن و صرف غذا و نوشیدنی محسوب می شود. اگر در فصل تابستان به بوستون سفر می کنید، بازدید از بازار روباز سووا SoWa Open Market در روزهای یکشنبه را از دست ندهید. در این بازار، غذا فروشی های سیار، کالاهای دست ساز مردم محلی، آثار هنری و محصولات کشاورزی وجود دارند.

راهنمای سفر به بوستون: اقامت در جزایر بوستون

می توانید در یک قایق تفریحی در نزدیکی جزایر بوستون Boston Islands که یکی از جاهای دیدنی بوستون بوده، اقامت کنید. قایق سواری در این منطقه می تواند بسیار مفرح باشد. اگر یک راهنمای تور داشته باشید که جزئیات تاریخچه بندر بوستون Boston Harbor را در اختیار شما بگذارد، اقامت جالب تری خواهید داشت. وقتی که روی قایق هستید، یک نوشیدنی خنک در دست دارید و نسیم تازه پوست صورتتان را نوازش می دهد و شنیدن در خصوص زندان ها، مهاجران به اسارت گرفته شده، پناهگاه های مردم بی خانمان و سایر اتفاقات تاریخی بسیار آسان تر و جالب تر خواهد بود.

راهنمای سفر به بوستون: تماشای یکی از بازی های تیم بوستون کننز

ورزش لاکراس Lacrosse (نام یک ورزش گروهی که سطح برخورد بالایی دارد. در این بازی از یک توپ کوچک لاستیکی و چوب های بلندی که بر سر آن ها تور قرار گرفته است و به آن ها کراس یا لاکراس گفته می شود، استفاده می شود. پیدایش لاکراس مربوط به بومیان و سرخپوستان آمریکا است. در لاکراس نیز مانند دیگر بازی های توپ و تور هدف بازیکنان تصاحب توپ حریف و هجوم به سمت دروازه و دریافت امتیاز و دفاع در مقابل حریف بوده و بازیکنان مجاز به استفاده از دست و پای خود برای دادن پاس یا زدن شوت نیستند و فقط بایستی از کراس های خود استفاده نمایند) در گذشته اصلا شناخته شده نبود؛ اما در بیست سال اخیر بسیار محبوبیت پیدا نموده و هم اکنون نه تیم حرفه ای وجود دارند که در لیگ حرفه ای لاکراس Major League Lacrosse در ایالات متحده آمریکا بازی می نمایند و یکی از این نه تیم متعلق به شهر بوستون هست. تیم بوستون کننز از سال 2001 بخشی از لیگ حرفه ای لاکراس بوده و بازی های آن در استادیوم هاروارد Harvard Stadium در بوستون برگزار می گردند. توصیه می کنیم خیلی قبلتر از بازی به استادیوم بروید تا انجمن هواداری بوستون کننز Boston Cannons Fan Zone را ببینید و تجربه کنید. این انجمن که یکی از جاهای دیدنی بوستون نیز به شمار می رفته، همواره دو ساعت قبل از بازی های تیم برنامه برگزار می نماید و این برنامه شامل موسیقی، بازی پینگ پنگ، فروش بستنی، بازی گلف خواهد بود.

راهنمای سفر به بوستون: گذراندن یک پیک نیک ارزان و مفرح در باستن کامن

ساندویچ ها و خوراکی های مورد علاقه تان را در یک سبد پیک نیک قرار دهید و با دوستان یا خانواده خود سوار مترو شوید تا به پارک باستن کامن Boston Common بیایید و یک روز پیک نیک عالی را بگذرانید. این یک روش عالی برای جذب کردن ویتامین دی کافی، پس انداز کردن پولتان و گشت و گذار بدون اتومبیل است. بویژه اگر غذاها و نوشیدنی های خود را در ظرف های دائمی آورده و از ظرف های پلاستیکی یکبار مصرف استفاده ننموده باشید، همه چیز این روز در یکی از بهترین جاهای دیدنی بوستون، ایده آل و بی نقص خواهد بود.

راهنمای سفر به بوستون: قدم زدن عصرانه در باغ های پیروزی فنوی

باغ های پیروزی فنوی Fenway Victory Gardens یکی از محبوب ترین جاهای دیدنی بوستون برای پیاده روی و تماشا و تحسین گیاهان و گل هایی که توسط 500 باغبان کاشته شده، هستند. این منطقه سبز که بخشی از زنجیره سبز زمردین Olmsteds Emerald Necklace بوده، دارای بناهای متعدد تاریخی با اهمیت معماری است؛ بناهایی مانند پل بویلستون استریت Boylston Street Bridge. در سفر به بوستون، بازدید از این فضای سبز شگفت انگیز را در برنامه ریزی سفر خود قرار دهید.

راهنمای سفر به بوستون: شرکت در ماراتن بوستون در فصل بهار

امروزه مردم بوستون به جای تماشای رژه های نظامی، هزاران دونده لاغر ماراتن را در خیابان ها تماشا می نمایند. آن ها می دانند که ماراتن شهرشان بزرگترین مسابقه دو در دنیا نیست و اینکه آب و هوای بوستون ممکن است در فصل بهار بی نقص و ایده آل نباشد؛ اما ماراتن بوستون، قدیمی ترین ماراتن سالانه دنیا و تاکنون پر اهمیت ترین آن ها به شمار می رود و همین جایگاه شهر بوستون را در دنیا کمی بالا تر برده است. چیز دیگری که مارتن بوستون نشان می دهد تمایل مردم این شهر به استقبال از مردم کشورهای دیگر است که به این شهر بیایند و کارهای بزرگ انجام دهند. مردم به اینکه بهترین دونده های دنیا به بوستون می آیند تا برنده ماراتن آن باشند، افتخار می نمایند.

راهنمای سفر به بوستون: بازدید از پارک ساوث باستن بارک

پارک ساوث باستن بارک South Boston Bark Park یک پارک فوق العاده است. در این پارک که در نزدیکی سواحل خیابان ال اند ام L and M Street و جزیره کسل Castle Island قرار گرفته است، می توانید یک روز کامل را با سگتان بگذرانید. سنگفرش این پارک که یکی از جاهای دیدنی بوستون بوده، به گونه ای است که برای دویدن و بازی کردن سگ ها بسیار مناسب هست. لوله ها و تپه های کوچکی برای دوستان کوچک شما تعبیه شده که بتوانند به درون آن ها بروند یا از آن ها بالا بروند. مردمی که در این پارک با آن ها ملاقات می کنید، بسیار صمیمی هستند و سگ خانگی شما دوستان بسیار زیادی پیدا خواهد نمود. توصیه می کنیم کفش های پیاده روی بپوشید، زیرا از آنجایی که در این پارک، نیمکت و جایگاه کافی برای نشستن وجود ندارد، می بایست خودتان را برای ایستادن زیاد آماده کنید؛ همچنین از آنجایی که این پارک بسیار محبوبیت دارد و در نزدیکی سواحل بوستون واقع شده، ممکن است جای پارک برای اتومبیلتان پیدا نکنید.

راهنمای سفر به بوستون: تجربه بازدید از رصد خانه اسکای واک در بوستون

بازدید از رصدخانه اسکای واک Skywalk Observatory در بالاترین نقطه برج پرودنشال در یک روز آفتابی شهر بوستون از واجبات است. از طبقه پنجاهم به بعد این برج، می توانید چشم انداز 360 درجه از کل شهر و مناظر طبیعی اطراف آن را تماشا کنید. راهنماهای صوتی نیز موجود هستند که نکات جالب و تاریخی در خصوص شهر را برایتان بازگو می نمایند و می توانید در حین تحسین کردن مناظر اطراف به آن ها گوش دهید. اگر دلتان می خواهد چیزی بخورید، می توانید به طبقه پنجاه و دوم بروید و در رستوران این طبقه به صرف غذا مشغول شوید. توصیه می کنیم برای خرید بلیط بازدید و دانستن زمان های بازدید به وبسایت اسکای واک بوستون Skywalk Boston مراجعه نمایید.

راهنمای سفر به بوستون: گذراندن یک روز در راستا چهل کیلومتری آزادی

برای شناخت بیشتر از تاریخ آمریکا و گشت و گذار در مرکز شهر بوستون به صورت پیاده، بهترین کار، پیمودن راستا آزادی بوستون Boston Freedom Trail است. این راستا چهل کیلومتر طول دارد و دارای 16 ایستگاه از جمله چندین کلیسا، خانه های تاریخی هست بازدید از بعضی از این نقاط رایگان بوده و برای بازدید از سایر نقاط احتیاج به مجوز خواهید داشت. این راستا به آسانی قابل تشخیص است، زیرا خطی از آجرها امتداد راستا را تا مرکز شهر نشان می دهند. در طول راستا، بنای تاریخی بانکر هیل Bunker Hill Monument نیز نهاده شده که یک بنای تاریخی یادبود برای نبرد بانکر هیل Battle of Bunker Hill بوده و بخاطر ارتفاع بالای خود چشم انداز های زیبای شهر بوستون را به بازدیدنمایندگان ارائه می دهد. برای بازدید از این بنا می بایست بلیط رایگان آن را تهیه کنید و قدرت بدنی داشته باشید که از 294 پله آن بالا بروید و خودتان را به بالاترین نقطه بنا برسانید.

راهنمای سفر به بوستون: خرید و غذا خوردن در مرکز خرید فنل هال

مرکز خرید فنل هال Faneuil Hall Marketplace که از بازار کویینسی Quincy Market، بازار نورث North Market و بازار ساوث South Market تشکیل شده، یکی از پر شورترین نقاط شهر بوستون به شمار می رود. در این مرکز خرید، می توانید نوازندگان موسیقی را تماشا کنید، بوی غذاهای دریایی که در سالن ها و بخش های مختلف به مشام می رسند را حس کنید؛ بین غرفه های فروشندگان مختلف به گشت و گذار مشغول شوید و به تحسین معماری بپردازید. اگر قصد خرید و خوش گذرانی با دوستان یا خانواده خود را دارید، این نقطه از شهر بهترین مکان برای این کار است.

راهنمای سفر به بوستون: بازدید از میدان کوپلی و قدم زدن در کنار رودخانه چارلز

میدان کوپلی Copley Square یک پارک کوچک و عالی است که در آن می توانید بلیط ارزان قیمت تئاتر تهیه کنید؛ به نوازندگان موسیقی گوش فرا دهید و به برج هانکوک Hancock Tower چشم بدوزید. همچنین می توانید به درون کلیسای ترینیتی Trinity Church در شهر بوستون که یکی از قدیمی ترین و زیباترین کلیساهای شهر بوده، بروید. سپس بد نیست راستاتان را به سمت رودخانه چارلز Charles River تغییر دهید و در کنار رودخانه به قدم زدن مشغول شوید. اگر در فصل تابستان به بوستون سفر نموده باشید، می توانید سوار قایق بادبانی بشوید. اگر نه، پیاده روی در کنار این رودخانه و ملاقات با مردم و تماشای آن ها بسیار مفرح خواهد بود.

راهنمای سفر به بوستون: گذراندن شب در نقاط جالب بوستون

شهر بوستون مملو از بارهای ایرلندی بوده که بعضی از آن ها واقعا ایرلندی و بعضی دیگر غیر ایرلندی هستند. در این بارها، مستخدمین، مسئولین بار و نوازندگان اکثرا ایرلندی هستند. توصیه می کنیم سری به این بارها بزنید و از شنیدن موسیقی ایرلندی و یک شب مفرح لذت ببرید.

راهنمای سفر به بوستون: تجربه موسیقی زنده در یکی از قدیمی ترین کافه کلوب ها

کافه والی Wallys Café یکی از قدیمی ترین کلوب های خانوادگی در بوستون به شمار می رود. این کلوب که در سال 1947 افتتاح شده، اولین کلوبی بود که توسط یک فرد آفریقایی آمریکایی به راه افتاده بود. در آن موقع، آن منطقه مملو از انواع کلوب ها بود، اما تنها این کلوب توانسته تا از آن سال دوام بیاورد و آن هم به لطف موسیقی زنده عالی و استفاده از نوازندگان جوان و پر آتیه بوده است.

راهنمای سفر به بوستون: پیمودن راستا بندری هاربرواک در بوستون

راستا بندری هاربرواک Bostons Harborwalk یک راستا پیاده روی عمومی بوده که در سواحل و اسکله های بندر بوستون قرار گرفته است. این راستا ایمن است و می توانید به بچه ها خود اجازه بدهید به بازی و دویدن در آن مشغول شوند؛ البته تا زمانی که به درون آب نپرند. با پیمودن این راستا می توانید از مناظر شهری و هوای تازه لذت ببرید؛ همواره یک نسیم خنک نیز وجود دارد که ممکن است باعث سرماخوردگی بچه ها خردسال شود، بنابراین بهتر است مراقب باشید.

راهنمای سفر به بوستون: بازدید از باغ وحش فرانکلین پارک

وقتی به میانه شهر می رسید و ورودی آهنی این باغ وحش را می بینید تعجب خواهید کرد؛ این باغ وحش در وسط شلوغی شهر و تابلو های فروشگاه ها مانند شهر اوز Oz ظاهر شد. در این باغ وحش مرز بین دنیای حیوانات و انسان ها برداشته شده است. شما می توانید پیوند محکم خانوادگی را در آن ببینید و به خاطر نیاورید که همین چند دقیقه پیش، از یک جنگل بتونی پایتان را به درون این محیط گذاشته اید. در باغ وحش بچه ها Childrens Zoo که در باغ وحش فرانکلین پارک Franklin Park Zoo در بوستون واقع شده، می توانید در کنار حیوانات باشید و آن ها را از در یکی از جاهای دیدنی بوستون نزدیک بشناسید و کشف کنید.

راهنمای سفر به بوستون: بازدید از موزه آتش نشانی بوستون بهمراه بچه ها

موزه آتش نشانی بوستون Boston Fire Museum در منطقه سی پورت Seaport واقع شده و یک موزه رایگان در بین جاهای دیدنی بوستون است که خودروهای قدیمی آتش نشانی و سایر موارد مربوط به آن ها را به نمایش گذاشته اند. حتی فضایی در این موزه وجود دارد که برای برگزاری میهمانی های تولد اجاره داده می شود.

راهنمای سفر به بوستون: تور بازدید از شهر در قایق های اردکی مشهور بوستون

می توانید بازدید خود از بوستون را با شرکت در یک تور قایقی که در قایق های اردکی مشهور بوستون Duck Boats صورت می گیرد، شروع کنید. این بهترین روش برای دیدن شهر است؛ بعلاوه راهنماها با داستان های بامزه در خصوص تاریخچه بوستون شما را سرگرم خواهند کرد. این وسایل نقلیه بزرگ به سبک جنگ دنیای دوم برای یک تور خانوادگی بسیار مفرح هستند؛ بخصوص که از کنار بسیاری از نقاط تاریخی شهر می گذرند. اما تفریح اصلی زمانی شروع می شود که وارد رودخانه چارلز Charles River می شوید و می توانید بهمراه بچه ها خود در کنترل قایق به قایقران یاری کنید.

راهنمای سفر به بوستون: بازدید از موسسه هنر معاصر

منطقه سیپورت Seaport در بوستون که قبلا تنها مملو از مرغ های دریایی بود، هم اکنون به یک نقطه محبوب برای بوستونی هایی که به دنبال چیزی جدید در شهر هستند، تبدیل شده، زیرا موسسه هنر معاصر Institute of Contemporary Art یا ایکا ICA در این منطقه ساخته شده، بنایی که مشرف به آب است و در بین جاهای دیدنی بوستون به آثار هنرمندان در حال ظهور بوستون و سایر نقاط دنیا می پردازد.

راهنمای سفر به بوستون: خرید در محله سیپورت

محله سیپورت Seaport در بوستون یک محله مدرن و جدید و مملو از چیزهای پیشرفته و جالب بوده و فروشگاه هایی که بویژه جدیدا در این محله باز شده اند، بسیار عالی هستند و مارک های مختلف و مشهور لباس را به فروش می رسانند.

راهنمای سفر به بوستون: سر زدن به کتابفروشی مشهور برتل

کتابفروشی برتل Brattle Book Shop که در پیچ یک کوچه باریک در نزدیکی خانه اپرای بوستون واقع شده، بیش از 250 هزار عنوان کتاب در بر دارد. این کتابفروشی حتی یک بخش خارج از ساختمان دارد که در کوچه نهاده شده و کتاب ها در قفسه هایی روی دیوار کوچه چیده شده اند. حتما در سفر به بوستون، سری به کتابفروشی برتل Brattle Book Shop بزنید.

بازدید از قدیمی ترین محله مسکونی بوستون و غذاخوری های ایتالیایی

محله نورث اند North End که در سال 1630 بپا شده، قدیمی ترین محله مسکونی بوستون به شمار می رود و امروزه به عنوان محله پر شور ایتالیایی آمریکایی ها یا در واقع ایتالیای کوچک بوستون Bostons Little Italy شناخته می شود. این محله یکی از محبوب ترین محله های این شهر است؛ نه تنها بخاطر کافه ها و رستوران های ایتالیایی بیشمارش، بلکه بخاطر جامعه کوچک و متحدی که سنت های خود را ارج می نهند و همواره رخداد جالبی در حال اتفاق افتادن است. در این محله ممکن است از رستوران محبوب خود بیرون بیایید و در همان لحظه شاهد رژه جالبی در خیابان باشید.

منبع: همگردی
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 559

به "راهنمای سفر به بوستون، زیبایی حیرت آور در ایالات متحده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به بوستون، زیبایی حیرت آور در ایالات متحده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید