دانشگاه کردستان به دانشجویان ارشد رتبه برتر یاری هزینه تحصیلی پرداخت می نماید

به گزارش مجله نایس پاتوق، معاون آموزشی دانشگاه کردستان گفت: دانشگاه کردستان به دانشجویان کارشناسی ارشد برتر به صورت ماهانه یاری هزینه پرداخت خواهد نمود.

دانشگاه کردستان به دانشجویان ارشد رتبه برتر یاری هزینه تحصیلی پرداخت می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط تحصیل در استرالیا 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

عادل سی و سه مرده، معاون آموزشی دانشگاه کردستان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: در کنکور سراسری سال 99، دانشگاه کردستان 114 رشته کارشناسی ارشد و 30 گرایش در دکتری اعلام ظرفیت نموده و در این رشته ها دانشجو می پذیرد.

سی و سه مرده ضمن اشاره به افزایش درصد دانشجویان دانشگاه کردستان به نسبت جمعیت استان کردستان اضافه نمود: در سال 93 جمعیت دانشجویان مشغول به تحصیل دانشگاه کردستان به نسبت جمعیت استان در حدود 14 درصد بوده و در امسال این رقم به بیش از 29 درصد رسیده است.

معاون آموزشی دانشگاه کردستان بیان نمود: دانشگاه کردستان همچنین در بحث پذیرش دانشجو بدون آزمون در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، دانشجوی برتر می پذیرد و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اداره تحصیلات تکمیلی مراجعه نمایند.

وی با اشاره به اینکه به دانشجویانی که در کنکور سراسری حائز رتبه برتر بوده اند تسهیلاتی تعلق می گیرد، گفت: دانشگاه کردستان به دانشجویان فوق لیسانس برتر، به صورت ماهانه یاری هزینه ای پرداخت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 788

به "دانشگاه کردستان به دانشجویان ارشد رتبه برتر یاری هزینه تحصیلی پرداخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه کردستان به دانشجویان ارشد رتبه برتر یاری هزینه تحصیلی پرداخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید