خیز بلند منچستریونایتد در بازار جابجایی تابستانی

به گزارش مجله نایس پاتوق، باشگاه منچستریونایتد میخواهد در جابجایی تابستانی بازیکنان مهمی را جذب کند.

خیز بلند منچستریونایتد در بازار جابجایی تابستانی

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، تیم فوتبال منچستریونایتد چند فصلی است که با قهرمانی در لیگ برتر انگلیس بیگانه شده و پس از رفتن سر آلکس فرگوسن نتوانسته موفقیت هایی که با سرمربی اسکاتلندی خود تجربه نموده بود را تکرار نمایند.

رسانه های انگلیسی با اشاره به اینکه این باشگاه میخواهد در بازار جابجایی تابستانی روزهای شلوغی را تجربه کند به چند مورد از اقدامات شیاطین سرخ اشاره نموده اند.

جیدون سانچو مهاجم انگلیسی بورسیا دورتموند که از منچسترسیتی به این تیم آلمانی رفت و درخشش زیادی داشته اولین بازیکنی است که سران منچستریونایتد برای جذب او با دورتموند به توافق رسیده اند و تنها موضوع به جامانده رقم نهایی است که باید دو باشگاه به عدد مشترکی برسند.

عثمان دمبله که در بارسلونا نتوانسته درخشش مناسبی داشته باشد و با مصدومیت های متوالی حضور زیادی در ترکیب اصلی نداشته، می تواند گزینه حضور در جمع بازیکنان شیاطین سرخ باشد. مسئولان منچستریونایتد امیدوارند این مهاجم فرانسوی فصل آینده در تیمشان باشد.

ماتیاس دِلیخت که در 19 سالگی بازوبند کاپیتانی آژاکس آمستردام را بر بازو بست و این فصل به یوونتوس آمده، در این باشگاه نتوانسته درخشش گذشته را داشته باشد اگرچه در بیشتر بازی ها به میدان رفته است. حضور بازیکنانی نظیر کریستیانو رونالدو نقش او را کمرنگ نموده و با توجه به اینکه پست این بازیکن هافبک دفاعی است، مورد توجه منچستریونایتد واقع شده است. سرمربی این تیم در پستی که دِلیخت بازی می نماید بازیکنی در حد و اندازه های او را احتیاج دارد و باید منتظر تصمیم دِلیخت برای حضور در منچستر بود.

ژود بِلینگام هافبک 17 ساله بیرمنگام با درخششی که در این تیم داشته مورد توجه منچستریونایتد است و خیال سران این باشگاه از جذب این نوجوان آینده دار راحت است.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 948

به "خیز بلند منچستریونایتد در بازار جابجایی تابستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیز بلند منچستریونایتد در بازار جابجایی تابستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید