خبرنگاران شمار مبتلایان کرونا در آلمان 795 نفر شد

به گزارش مجله نایس پاتوق، تهران- خبرنگاران- شتاب شیوع کرونا در آلمان شمار مبتلایان را به 795 نفر افزایش داد؛ موضوعی که نگرانی ها در خصوص تأثیرات انتشار این ویروس بر اقتصاد آن کشور را افزایش داده است.

خبرنگاران شمار مبتلایان کرونا در آلمان 795 نفر شد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش شنبه شب رویترز، آلمان به عنوان پرجمعیت ترین کشور غرب اروپا، پس از ایتالیا بالاترین آمار ابتلا به کرونا را دارد.

تا به امروز گزارشی از مرگ و میر ناشی از کرونا در آلمان منتشر نشده است اما بعضی رسانه های گزارش دادند یک بیمار مبتلا به کرونا که تحت عمل جراحی قرار گرفته، در وضع وخیمی قرار گرفته است.

بیشترین آمار مبتلایان کرونا در آلمان در جنوب و غرب این کشور شناسایی شده اند.

گزارش ها حاکی است؛ شیوع کرونا ابتدا از جنوب آلمان که محل استقرار یک شرکت خودرو است، شروع شد. یکی از واحدهای این شرکت در ووهان چین که کانون شیوع کروناست، قرار گرفته است.

انتشار این بیماری نگرانی های زیادی را در عرصه مالی ایجاد نموده است؛ زیرا امکان دارد که چرخه فراوری و عرضه مالی در سطح بین المللی بشدت مختل گردد.

اولا کالنیوس مدیر اجرایی شرکت خودروسازی دایملر به نشریه آلمانی اشپیگل گفت: این اتفاقات نشان می دهد که چرخه های عرضه جهانی شکننده است. دنیایی که تقسیم کار جهانی در آن وجود نداشته باشد، موفقیت کمتری دارد.

شرکت آلمانی لوفت هانزا که بزرگ ترین گروه هواپیمایی اروپا به شمار می آید، روز آدینه بیان کرد؛ 150 فروند هواپیمای خود را به دلیل انتشار کرونا و کاهش مسافرت ها زمین گیر می نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 818

به "خبرنگاران شمار مبتلایان کرونا در آلمان 795 نفر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار مبتلایان کرونا در آلمان 795 نفر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید