حذف پایگاه های جمع آوری یاری های مردمی در جشن نیکوکاری قزوین

به گزارش مجله نایس پاتوق، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: جشن نیکوکاری سال جاری با حذف پایگاه های جمع آوری یاری های مردمی به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.

حذف پایگاه های جمع آوری یاری های مردمی در جشن نیکوکاری قزوین

فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت: به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جشن نیکوکاری سال جاری با حذف پایگاه های فیزیکی به صورت مجازی و به وسیله بستر های مجازی برگزار می گردد تا استمرار خدمت به نیازمندان ذره ای آسیب نبیند.

فرهادی افزود: جشن نیکوکاری از دو هفته قبل شروع شده، ولی اوج برگزاری این جشن در روز های 14 تا 16 اسفند ماه است.

به گفته او، تا به امروز نزدیک به سه میلیارد تومان یاری مردمی در جشن نیکوکاری جمع آوری شده است و جمع آوری یاری های مردمی ادامه دارد.

وی اظهار داشت: مراکز نیکوکاری در کنار ادارات کمیته امداد به عنوان مراکز جمع آوری یاری های مردمی فعالیت دارندو امدادگران با رعایت ضوابط بهداشتی یاری های مردمی را جمع آوری می نمایند البته با توجه به هشدار ها در باره ویروس کرونا و لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه، توصیه جدی ما استفاده از سامانه های مجازی برای یاری به نیازمندان است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: علاوه بر سایت کمیته امداد به آدرس WWW.EMDAD.IR که امکان دریافت یاری های مردمی را در سرفصل های مختلف عرضه نموده، کد دستوری #028*8877* برای جذب یاری های مردمی پیش بینی شده که در تمامی تلفن های همراه حتی بدون اینترنت قابل دسترسی است.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 825

به "حذف پایگاه های جمع آوری یاری های مردمی در جشن نیکوکاری قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف پایگاه های جمع آوری یاری های مردمی در جشن نیکوکاری قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید