حالا دیگر با نسخه جدید اپلیکیشن ارسال پیامک گوگل می توانید ارسال پیامک های خود را زمان بندی کنید

به گزارش مجله نایس پاتوق، بله! ما می توانیم آلارم گوشی خود را تنظیم کنیم که تا ارسال یک پیام یا ایمیل ضروری را به دوستان یادآوری کنید. می توانیم از یکی از اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزهای استفاده کنیم تا همین تذکر را به ما بدهد. اصلا در همین تلگرام ویژگی زمان بندی مدت هاست فعال شده.

حالا دیگر با نسخه جدید اپلیکیشن ارسال پیامک گوگل می توانید ارسال پیامک های خود را زمان بندی کنید

اما هنوز که هنوز است ارسال پیامک، برای برخی کارها بهتر است. برای مثال خیلی ترجیح می دهند مناسبت ها و اعیاد را با پیامک تبریک بگویند یا روز تولد همسر و اعضای خانواده و دوستانشان را.

اما مشکل این است که حافظه ما محدود است و معمولا یادمان می رود که به موقع پیامک بفرستیم و شرمنده شویم.

خوشبختانه گوگل با به روزرسانی اپلیکیشن ارسال پیامک خود، دیگر کار زمان بندی پیامک ها را خیلی ساده کرده است.

به تازگی برخی اپلیکیشن های گوگل مانند گوگل مپ و دستیار گوگل و TalkBack به روز شده اند و در کنار آنها Google Messages هم به روز شده است.

خب، همان اول بگویم که منظور ما اپلیکیشن ارسال پیام گوگل است و آن را با اپلیکیشن ارسال پیام پیش فرض اشتباه نکنید.

شما وقتی بار اول Google Messages را باز می کنید می بینید که به شما پیشنهاد می شود که این اپلیکیشن، تبدیل به اپلیکیشن پیش فرض ارسال پیامک شما بشود.

بعد باید شما چک کنید که نسخه جدید Google Messages را دارید یا نه. راه ساده برای چک کردن این کار این است که به My Apps بروید و بعد گزینه check for updates را بزنید. ویژگی زمان بندی ارسال پیامک از نسخه 7.4.050 فعال شده است.

باقی کار آسان است و تقریبا شبیه ویژگی زمان بندی در تلگرام است. به این ترتیب که بعد از نوشتن پیامک، به جای یک تپ ساده روی دکمه ارسال پیام، باید این دکمه را لکس کنید و اندگی نگه دارید.

این طوری کادر ارسال زمان بندی شده می آید و شما می توانید زمان مناسب را انتخاب کنید تا دقیقا در این زمان پیامک شما ارسال شود.

پیامک های زمان بندی شده در قسمت conversation thread برای شما ذخیره می شوند و ساعتی که در کنارشان تاکید می کند که زمان بندی شده اند. برای ویرایش پیامک ها، شما باید روی آیکون ساعت کلیک کنید. اینجا می توانید پیامک را ویرایش کنید، آن را در همان زمان بفرستید یا کلا حذفش کنید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1537

به "حالا دیگر با نسخه جدید اپلیکیشن ارسال پیامک گوگل می توانید ارسال پیامک های خود را زمان بندی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حالا دیگر با نسخه جدید اپلیکیشن ارسال پیامک گوگل می توانید ارسال پیامک های خود را زمان بندی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید