تیم های سلامت محور گیلان در ورودی شهرها مستقر می شوند

به گزارش مجله نایس پاتوق، خبرنگاران/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان، با تاکید بر اینکه 16 شعبه و 28 پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات گیلان در طرح نوروزی مشارکت می کنند گفت: تیم های سلامت محور جمعیت هلال احمر گیلان در طرح نوروزی در ورودی تمام شهرهای استان مستقر می شوند.

تیم های سلامت محور گیلان در ورودی شهرها مستقر می شوند

سیاوش غلامی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: تیم های سلامت محور جمعیت هلال احمر استان گیلان در طرح نوروزی در ورودی تمام شهرهای استان مستقر می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه طرح ایمنی و سلامت این نهاد شامل واکسیناسیون و استفاده از ماسک در چهار محور اجرایی می شود مطرح نمود: 16 شعبه و 28 پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات گیلان در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر مشارکت می کنند.

وی مشارکت 220 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر در خلال اجرای طرح نوروزی را مورد تاکید قرار داد و افزود: در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر گیلان از ظرفیت 56 خودروی عملیات، آمبولانس، ست نجات و موتورسیکلت استفاده می کنیم.

غلامی به بهره مندی از ظرفیت خانه های هلال در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر گیلان را هم اشاره کرد و گفت: بازآموزی امدادگران، برنامه های توان افزایی و تجهیز پایگاه ها به اقلام بهداشتی از دیگر تمهیدات جمعیت هلال احمر گیلان برای آمادگی در ایام نوروز به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2017

به "تیم های سلامت محور گیلان در ورودی شهرها مستقر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم های سلامت محور گیلان در ورودی شهرها مستقر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید