فراوری 6 مجموعه تلویزیونی نو در شبکه دو

به گزارش مجله نایس پاتوق، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو گفت:گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تا تابستان 1401 فراوری 6 مجموعه تلویزیونی نو در قالب 185 قسمت را در دست فراوری دارد.

فراوری 6 مجموعه تلویزیونی نو در شبکه دو

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، آقای بهرنگ ملک محمدی نوار زرد 2 به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی سروش محمدزاده در 30 قسمت، از سرنوشت 4 به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان و کارگردانی محمدرضا خردمندان در 50 قسمت، شب بیدار به تهیه کنندگی علی مهام و کارگردانی رضا ابوفاضلی در 30 قسمت و تب و تاب به تهیه کنندگی مهدی شفیعی و کارگردانی داریوش مختاری در 30 قسمت از جمله سریال های در حال تصویربرداری این شبکه است.

در حوزه نگارش محمدمهدی عسگرپور درحال نگارش یک اثر نو به نام برای او است که در گروه فیلم و سریال شبکه دو فراوری خواهد شد.

بچه مهندس 5 به اسم یکی از طرح های مطرح و شاخص شبکه دو هم در حال نگارش است که با تهیه کنندگی سعید سعدی و کارگردانی علی غفاری سال آینده به فراوری خواهد رسید.

مهیار عیار به تهیه کنندگی بهروز مفید هم یک طرح تاریخی و وزین است که در دوره صفویه می گذرد و در حال برنامه ریزی هستیم تا به فراوری نزدیک گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1774

به "فراوری 6 مجموعه تلویزیونی نو در شبکه دو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری 6 مجموعه تلویزیونی نو در شبکه دو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید